To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji - temu poświęcone było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza.
Podczas warsztatów prowadzonych przez naszego eksperta Macieja Knyrka, omawiano m.in. zagadnienia związane z procedurami, grafikiem pracy, rekrutacją i wynagradzaniem.
W zgodnej opinii uczestników
W zgodnej ocenie uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a przekazana wiedza przyczyni się do usprawnienia procesów związanych z procedurami w obiektach.
Plan szkoleń Akademii na sezon jesienny będzie dostępny już w lipcu na https://akademia-hotelarza.pl/
Dodaj komentarz