Czym jest turystyka wellness? Kim jest turysta wellness? Dlaczego ten trend jest tak ważny dla branży hotelarskiej? Jak zaspokoić różne potrzeby turysty wellness i sprostać jego oczekiwaniom? Jak dotrzeć do niego z przekazem marketingowym?
Goście podróżują coraz więcej. Wybierając obiekt hotelowy, zwracają uwagę na dobrą lokalizację, wyżywienie i standard pokoi, ale coraz częściej oczekują już czegoś więcej. Szukają miejsc, które pozwolą nie tylko odpocząć, ale także zachować codzienną rutynę – również fizyczną. Przeświadczenie, że gość znajdzie w hotelu dokładnie to, do czego jest przyzwyczajony w codziennym życiu, buduje poczucie bezpieczeństwa, sprawia, że nawet podczas podróży służbowej można poczuć się jak w domu i odreagować stres związany z podróżą.
Turystyka wellness – trend na najbliższe lata
Turystyka wellness to stosunkowo nowy trend, który intensywnie rozwija się w Europie i na całym świecie. Poprzez turystę wellness można rozumieć dwa typy podróżujących. Z jednej strony, będą to osoby, które do podróży motywuje atrakcyjne miejsce z bogatą ofertą wellness, np. zorganizowane turnusy odchudzające czy weekendowe wyjazdy do SPA. Z drugiej strony, jako turystów wellness możemy też określić osoby, które wyjeżdżają służbowo lub prywatnie, ale ważne jest dla nich zachowanie podczas takich wyjazdów swojej rutyny w zakresie aktywności fizycznej. Dla takich gości ważne będzie to, czy w hotelu będą mogli bez przeszkód przeprowadzić trening czy zachować dietę. W ciągu najbliższych kilku lat spodziewany jest wzrost wyjazdów określanych jako turystyka wellness o 7,5 proc., a Polska znajduje się w gronie 20 wiodących rynków wzrostu w tej dziedzinie. Badania pokazują, że turysta wellness wydaje o 130 proc. więcej niż przeciętny podróżny, dlatego szczególnie należy zwrócić uwagę na jego potrzeby i zaoferować mu szeroki wachlarz usług dodatkowych. Ponad 50 proc. badanych ćwi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz