Przyszłość podróży i turystyki jest napędzana przez wiele złożonych sił, które zobowiązują branżę hotelową do zastanowienia się, w jaki sposób może wpływać na doświadczenia swoich gości. Trendy technologiczne, rozrywkowe, energetyczne i naukowe znacznie zmienią postrzeganie hoteli przez podróżnych, dlatego prawdziwym wyzwaniem będzie nadążanie za zmieniającym się konsumentem.
Pokolenie millenialsów stanowi już ponad jedną trzecią gości hotelowych na świecie, a odsetek ten oczywiście będzie wzrastał. Ta grupa klientów, określana również jako cyfrowi tubylcy, szuka spersonalizowanej obsługi, nowoczesnych technologii, a swoim pobytem chce zarządzać za pomocą smartfona w dogodnym czasie. Jak więc będzie wyglądał hotel przyszłości? Prognozy dotyczące technologii i jej zastosowań w branży turystycznej mogą być trudne ze względu na niezwykle szybki rozwój technologii. Już teraz nikogo nie dziwi możliwość korzystania z płatności mobilnych czy z automatycznego wymeldowania, nowością stają się za to roboty lokaje czy inteligentne lustra. Kolejnym krokiem będzie zapewne wprowadzenie rzeczywistości wirtualnej (VR ), druku 3D, a także sztucznej inteligencji (AI).
Ze smartfonem w ręku
Goście już w niektórych hotelach, również w Polsce, mają do dyspozycji zaawansowane funkcje, takie jak możliwość sterowania oświetleniem i klimatyzacją za pomocą telefonu komórkowego. Więks [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz