Hotel Arłamów nabiera biznesowego rozpędu. Po objęciu funkcji prezesa zarządu przez Michała Kozaka w połowie ub.r., wprowadzane są kolejne strategiczne zmiany wewnętrzne oraz modyfikacje we wszystkich obszarach działalności, które mają na celu poprawę organizacji i jakości oferowanych usług, a tym samym wzrost sprzedaży. Organizowane wydarzenia branżowe, takie jak Arłamów MICE Games i Arłamów Business Challenge, których zadaniem jest wymiana doświadczeń, integracja branży oraz prezentacji niezwykle szerokich możliwości Hotelu Arłamów pokazują obrany kierunek. Arłamów, jako pierwszy niezależny hotel w kraju, postawił też na program szkoleń kadry managerskiej Arłamów Excellence Club. Stąd gruntowna reorganizacja struktury oraz liczne awansy wewnętrzne. Stanowisko zastępcy dyrektora generalnego objęła Dorota Nidzgorska- Mazonik, dotychczasowa dyrektor regionalna sprzedaży oddziału Warszawa. Dyrektorem operacyjnym został Witold Antochów, pełniący do tej pory funkcję dyrektora gastronomii, a jego miejsce zajął Maciej Szczygieł – dotychczasowy zastępca dyrektora gastronomii. Z kolei stanowisko Doroty Nidzgorskiej- Mazonik objęła Marta Masłowska, pełniąca dotychczas obowiązki MICE managera na rynek mazowiecki. Dyrektorem do spraw analiz, controllingu i rozwoju został Ireneusz Górak, który do tej pory zajmował stanowisko zastępcy dyrektora generalnego. Hotel Arłamów odnotował w ub.r. 68,6 mln zł przychodów w porównaniu z 60,8 mln w 2017 r. Z tego m.in. 27,6 mln pochodziło z działalności noclegowej, 32 mln z gastronomicznej, a 5,9 mln ze SPA, sportu i rekreacji. Obłożenie wyniosło 69,6 proc. w porównaniu z 68,4 proc. w 2017 r., średnia cena za pokój 428,5 zł (w 2017 r. 355 zł), przychód z dostępnego pokoju RevPAR 297,4 zł (2017 r. 242 zł), a przychód z działaności hotelowej na sprzedany pokój TRevPOR (total reveneu per occupied room) 1064 zł i był o 104 zł wyższy niż rok wcześniej.•
Dodaj komentarz