…a Moxy Warsaw Praga wśród Moxy

Moxy Warsaw Praga, którym zarządza Hotels Professionals, w opinii gości sieci Marriott International wyprzedził 30 innych obiektów działających pod tym szyldem w Europie. Goście przyznali mu najwięcej punktów m.in. w kategoriach godny polecenia i satysfakcja z pobytu.

Moxy to działający od 2014 r. brand sieci Marriott International. Koncept butikowych hoteli powstał z myślą o generacji Y – pokoleniu świata internetu. W Warszawie obiekt pod tym szyldem został otwarty w styczniu tego roku. – Moxy to oczywiście komfortowe pokoje z ultrawygodnym łóżkiem, funkcjonalną łazienką i Netfliksem, ale życie hotelu koncentruje się w lobby, gdzie w czterech różnych strefach mamy dla naszych gości moc atrakcji – pokazy filmowe, warsztaty, turnieje planszówek czy piłkarzyków to tylko wybrane z nich. Tak pozytywne oceny w rankingu Marriott International to w dużej mierze zasługa Moxy Crew, czyli zespołu, który tworzą ludzie otwarci, uśmiechnięci, zaangażowani, pozytywnie zakręceni. Załoga Moxy jest zawsze radosna, pomocna, na bieżąco z życiem stolicy i warszawskiej Pragi i chętnie dzieli się swoją pasją – podkreśla Katalin Vajda, szefowa Moxy Warsaw Praga. Dla gości Moxy Warsaw Praga atutem jest też fakt, że hotel jest częścią Centrum Praskiego Koneser. – Centrum Praskie Koneser realizowaliśmy z myślą o stworzeniu na mapie Warszawy miejsca dla ludzi z pasją, czerpiących z życia, otwartych na różne doznania. Połączenie wielu funkcji, m.in. hotelowej, eventowej, gastronomicznej, handlowej, Muzeum Polskiej Wódki, daje odwiedzającym Konesera pełne spektrum możliwości spędzania czasu, a bardzo dobre skomunikowanie naszego obiektu z pozostałymi częściami miasta sprawia, że jest to również świetny punkt wypadowy do zwiedzania stolicy – mówi Magdalena Bartkiewicz- -Podoba, general manager Liebrecht & wooD w Polsce. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *