Wiosną zainaugurowane zostało połączenie Dubaj – Kraków, dzięki któremu do miasta zaczęło docierać dużo więcej turystów z krajów Bliskiego Wschodu. Novotel Kraków Centrum chce przyciągnąć ich do swojego hotelu. Po konsultacji z pracującym w Dubaju guest experience managerem hoteli Accoru wprowadzono elementy dostosowane do potrzeb gości z tego regionu
W pokojach znalazły się listy powitalne w języku arabskim, jabłka, traktowane jako owoc egzotyczny, z karteczkami po arabsku z pozytywnymi wiadomościami, np. „uśmiechnij się” lub „dobrego dnia”. Woda została zmieniona na niemineralizowaną, ponieważ taka jest preferowana. Przed przyjazdem umieszczona w pokoju zostaje także informacja, w którą stronę znajduje się Mekka oraz ile kilometrów jest do niej z hotelu. Ze względu na różnice kulturowo-religijne wiele działań dotyczyło jedzenia. Bufet śniadaniowy poszerzony został o hummus i chleb arabski, a także dania, w których zostały wykorzystane takie przyprawy jak cynamon, anyż, kolendra, imbir, garam masala czy pasta tahini. Do podpisów dań w języku polskim i angielskim dołączył język arabski przy potrawach zawierających wieprzowinę. – Otwarcie połączenia lotniczego oraz zakontraktowanie wycieczek z Dubaju dało nam bodziec do wprowadzenia zmian dostosowanych pod konkretną grupę. Było to ciekawe doświadczenie, ponieważ goście europejscy, amerykańscy i azjatyccy przyzwyczajeni są do podobnych rozwiązań, które wprowadzane są w hotelach od lat. Teraz mogliśmy zmierzyć się z nowością i mamy nadzieję, że nasze indywidualne podejście zostanie szerzej zaimplementowane na rynku – mówi Artur Gębicki, room division manager Novotel Kraków Centrum. – Należy podkreślić, że jest to wspólna praca i zaangażowanie całego zespołu, na wielu płaszczyznach. Rozpoczynając od osób, które tłumaczyły list, a na kucharzach dbających o menu oraz serwisie sprzątającym kończąc. •
W pokojach znalazły się listy powitalne w języku arabskim, jabłka, traktowane jako owoc egzotyczny, z karteczkami po arabsku z pozytywnymi wiadomościami, np. „uśmiechnij się” lub „dobrego dnia”. Woda została zmieniona na niemineralizowaną, ponieważ taka jest preferowana. Przed przyjazdem umieszczona w pokoju zostaje także informacja, w którą stronę znajduje się Mekka oraz ile kilometrów jest do niej z hotelu. Ze względu na różnice kulturowo-religijne wiele działań dotyczyło jedzenia. Bufet śniadaniowy poszerzony został o hummus i chleb arabski, a także dania, w których zostały wykorzystane takie przyprawy jak cynamon, anyż, kolendra, imbir, garam masala czy pasta tahini. Do podpisów dań w języku polskim i angielskim dołączył język arabski przy potrawach zawierających wieprzowinę. – Otwarcie połączenia lotniczego oraz zakontraktowanie wycieczek z Dubaju dało nam bodziec do wprowadzenia zmian dostosowanych pod konkretną grupę. Było to ciekawe doświadczenie, ponieważ goście europejscy, amerykańscy i azjatyccy przyzwyczajeni są do podobnych rozwiązań, które wprowadzane są w hotelach od lat. Teraz mogliśmy zmierzyć się z nowością i mamy nadzieję, że nasze indywidualne podejście zostanie szerzej zaimplementowane na rynku – mówi Artur Gębicki, room division manager Novotel Kraków Centrum. – Należy podkreślić, że jest to wspólna praca i zaangażowanie całego zespołu, na wielu płaszczyznach. Rozpoczynając od osób, które tłumaczyły list, a na kucharzach dbających o menu oraz serwisie sprzątającym kończąc. •
Dodaj komentarz