Miłosz Stanisławski, do niedawna dyrektor generalny warszawskiego Sound Garden Hotel, postanowił zaangażować się w marketing sieciowy, inaczej multi level marketing (MLM), i włączyć w budowę międzynarodowej organizacji – największego na świecie pośrednika w zakupach off- i online. Jego narzędziem będzie aplikacja lojalnościowa, dająca korzyść klientom, czyli użytkownikom aplikacji, we wszystkich codziennych zakupach, niezależnie od branży. Ponadto daje możliwość małym i średnim przedsiębiorcom – w tym hotelom – zostać partnerami handlowymi i dzięki temu zwiększyć swoje obroty. Usługa ta rozwija się w modelu marketingu sieciowego (rekomendacyjnego/ szeptanego). – Marketing sieciowy to filozofia dotarcia do klienta. Po prostu jedna z form marketingu równoległych do tych, które obecnie znamy jak e-mail marketing, online marketing, event marketing – tłumaczy Miłosz Stanisławski. – W network marketingu zobaczyłem możliwość bezpośredniego przełożenia moich kompetencji na geometryczny wzrost wartości finansowej. W tradycyjnym modelu biznesowym jest możliwy wyłącznie wzrost liniowy, co – dopóki ten wzrost istnieje – jest OK, ale ja po prostu mogę więcej, jestem gotowy robić więcej, więc chcę osiągnąć więcej. Miłosz Stanisławski swoją karierę w hotelarstwie zaczął 15 lat temu w hotelu Jan III Sobieski. Następnie był sales managerem w 5-gwiazdkowym hotelu Rialto. W latach 2009-2011 pracował jako sales manager w Sobieskim, a potem jako zastępca dyrektora sprzedaży już w Radissonie Sobieski i dyrektor sprzedaży w Platinum Residence. Z hotelem Sound Garden związany był od fazy pre-openingu i zarządzał nim przez ostatnie siedem lat. W międzyczasie został też dyrektorem regionalnym IGHP i Hotelarzem Roku 2014 w kategorii Hotelarz do 35. Roku Życia, zdobył też nominację na Hotelarza Roku 2017 w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.
Dodaj komentarz