W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa Radisson i jej akcjonariusze określili swoje wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem nowej strategii ma być otwarcie hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował na zasadzie partnerstwa, jest Radisson Blu Hotel Frankfurt.
Whotelu otwartym pod wspólną marką goście mówiący po chińsku znajdą wiele rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży i sprawić, że poczują się jak w domu. Nowa oferta obejmuje wszystkie elementy pobytu – od kart hotelowych i menu dostępnych w języku chińskim, przez możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatniczą UnionPay, po drobne akcenty w pokojach, jak wybór herbat chińskich oraz dostęp do chińskich kanałów telewizyjnych i czasopism. Radisson Blu Hotel Frankfurt rozszerzył także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton.
W karcie restauracji Welcome Corner są obecne dania kuchni chińskiej, jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem po hajnańsku i singapurska zupa laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu. – Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak również pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB.
W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostały od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International. Pozostałe obiekty z grupy będą na niej dostępne do końca roku. – Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA i tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach – podkreśla Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu i dyrektor wykonawczy Jin Jiang International.
Whotelu otwartym pod wspólną marką goście mówiący po chińsku znajdą wiele rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży i sprawić, że poczują się jak w domu. Nowa oferta obejmuje wszystkie elementy pobytu – od kart hotelowych i menu dostępnych w języku chińskim, przez możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatniczą UnionPay, po drobne akcenty w pokojach, jak wybór herbat chińskich oraz dostęp do chińskich kanałów telewizyjnych i czasopism. Radisson Blu Hotel Frankfurt rozszerzył także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton.
W karcie restauracji Welcome Corner są obecne dania kuchni chińskiej, jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem po hajnańsku i singapurska zupa laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu. – Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak również pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB.
W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostały od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International. Pozostałe obiekty z grupy będą na niej dostępne do końca roku. – Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA i tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach – podkreśla Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu i dyrektor wykonawczy Jin Jiang International.
Dodaj komentarz