Z Karkonoszy do stolicy – Górskie Resorty z centralą w Warszawie

Z początkiem lipca otwarto centralę grupy Górskie Resorty w centrum Warszawy, a na czele spółki stanął Jakub Bączykowski, ostatnio zarządzający serwisem Travelist. To domknięcie procesów reorganizacyjnych grupy, która posiada obecnie trzy kompleksy z 860 pokojami i dwa kolejne w przygotowaniu, z których pierwszy – Platinum Mountain w Szklarskiej Porębie – otwarty ma zostać jesienią.

Do grupy Górskie Resorty należą kompleksy Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza, Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie oraz Green Mountain Hotel & Apartments. Otwarcie kolejnego kompleksu – Platinum Mountain Resort & SPA ze 148 pokojami i Platinum Apartments ze 180 apartamentami – zaplanowano na wrzesień. W grudniu 2020 r. w Wiśle ruszyć ma Crystal Mountain Resort z 492 pokojami i apartamentami. Łącznie dysponować będzie wówczas blisko 1,7 tys. pokoi i apartamentów, co lokowałoby Górskie Resorty w pierwszej 10 największych graczy na polskim rynku hotelarskim. Ideą grupy było połączenie wszystkich obiektów i nadanie im wspólnego mianownika, jednocześnie zachowując ich autonomię, mając na uwadze odmienny charakter każdego z nich. – W Polsce z roku na rok przybywa turystów rodzimych i zagranicznych oraz zwiększa się liczba udzielonych noclegów. Za popytem idzie podaż i coraz większa konkurencja w branży hotelowej, również w Karkonoszach, które są naszą domeną. Dlatego postanowiliśmy połączyć hotele w grupę, by kompleksowo i strategicznie rozwijać ofertę, zapewnić dodatkowe kanały sprzedaży i promocji oraz wspierać procesy hotelowe centralnym know-how – tłumaczy Dariusz Surynt, pomysłodawca konceptu. Dyrektorem generalnym grupy został Jakub Bączykowski. Z branżą hotelową jest związany blisko 15 lat. Pracował m.in. w Booking.com, Netmedii, Grouponie, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego na region Europy Środkowo-Wschodniej w Travelist. Jak mówi, wraz z nową siedzibą na ul. Widok 8 w Warszawie grupa weszła na nowe tory. – Przed nami pracowite lato w mocnym zespole. Już udało się nam uruchomić kluczowy produkt, jakim jest autorska platforma sprzedażowa www.gorskie-resorty.pl, a w planach mamy kolejne działania. Naszym długofalowym celem jest stworzenie silnej marki centralnej i osiągnięcie efektu synergii w grupie – zapowiada. Do grupy dołączyli też: Artur Trukawiński jako hotel business development advisor, Wojciech Piotrowski na stanowisku revenue & e-commerce directora, Izabela Heinrich jako nowy marketing manager i Marta Pakieła, odpowiedzialna za sprzedaż oferty MICE. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *