Możliwości rosną wraz z rozwojem technologii

Autor: Bartosz Piechowiak, Radisson Blu Resort, Świnoujście
Oprócz systemów do zarządzania rezerwacjami, budynkami czy opiniami korzystamy też z innych interaktywnych rozwiązań. W hotelu Radisson Blu Resort Świnoujście, jak w całej sieci Radisson Hotel Group, goście otrzymują dostęp do internetowej aplikacji, która jest doskonałym rozwiązaniem obsługi potrzeb naszego gościa przed pobytem i w jego trakcie. By korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje, potrzebny jest tylko odpowiedni link – nie ma konieczności jej ściągania. Aplikacja uruchamia się również automatycznie po zalogowaniu do naszego hotelowego Wi-Fi. Dzięki niej można uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące naszego obiektu. Pomaga w rozeznaniu się we wszystkich ofertach, jakie proponujemy naszym gościom w czasie ich pobytu: od restauracyjnego menu, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *