Autor: Bartosz Piechowiak, Radisson Blu Resort, Świnoujście
Oprócz systemów do zarządzania rezerwacjami, budynkami czy opiniami korzystamy też z innych interaktywnych rozwiązań. W hotelu Radisson Blu Resort Świnoujście, jak w całej sieci Radisson Hotel Group, goście otrzymują dostęp do internetowej aplikacji, która jest doskonałym rozwiązaniem obsługi potrzeb naszego gościa przed pobytem i w jego trakcie.
By korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje, potrzebny jest tylko odpowiedni link – nie ma konieczności jej ściągania. Aplikacja uruchamia się również automatycznie po zalogowaniu do naszego hotelowego Wi-Fi. Dzięki niej można uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące naszego obiektu. Pomaga w rozeznaniu się we wszystkich ofertach, jakie proponujemy naszym gościom w czasie ich pobytu: od restauracyjnego menu, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz