Autor: Dawid Grausch, Puro Hotels
W Puro stawiamy na doświadczenia, które są nierozerwalnie związane z czynnikiem ludzkim. Technologia jest dla nas jedynie wsparciem w ich dostarczaniu, a nie celem samym w sobie. Już teraz korzystamy z rozwiązań, które umożliwiają naszym gościom dostosowanie pobytu do swoich potrzeb oraz dostęp do treści, które inspirują do poznawania miasta przez pryzmat Puro.
Jako jedyna grupa hoteli w Polsce korzystamy z rozwiązań firmy Porter & Sail, które są skupione wokół aplikacji mobilnej. Pełni ona wiele funkcji w obszarze guest experience. Przede wszystkim daje możliwość skorzystania z usług, które oferujemy w naszych hotelach, jeszcze przed przyjazdem, w zależności od celu pobytu. Mogą to być zapisy na zajęcia z jogi czy wycieczkę rowerową po mieście, ale również oferty gastronomic [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz