Umiejętnie łączy high touch z high tech

Autor: Dawid Grausch, Puro Hotels
W Puro stawiamy na doświadczenia, które są nierozerwalnie związane z czynnikiem ludzkim. Technologia jest dla nas jedynie wsparciem w ich dostarczaniu, a nie celem samym w sobie. Już teraz korzystamy z rozwiązań, które umożliwiają naszym gościom dostosowanie pobytu do swoich potrzeb oraz dostęp do treści, które inspirują do poznawania miasta przez pryzmat Puro. Jako jedyna grupa hoteli w Polsce korzystamy z rozwiązań firmy Porter & Sail, które są skupione wokół aplikacji mobilnej. Pełni ona wiele funkcji w obszarze guest experience. Przede wszystkim daje możliwość skorzystania z usług, które oferujemy w naszych hotelach, jeszcze przed przyjazdem, w zależności od celu pobytu. Mogą to być zapisy na zajęcia z jogi czy wycieczkę rowerową po mieście, ale również oferty gastronomic [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *