Wpływ nowoczesnych technologii na postrzeganie hoteli

Autor: Michał Bordewicz, Samsung
Arthur C. Clarke, autor „2001: Odysei kosmicznej”, powiedział, że każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nierozróżnialna od magii. Ta „magia” otacza ludzi na każdym kroku i zmienia sposób, w jaki pracują, spędzają czas, a nawet śpią czy podróżują. W hotelarstwie oczarowanie gościa jest szczególnie ważne. To nie tylko usługi na najwyższym poziomie, ale także nowoczesne technologie, zwiększające komfort pobytu i często decydujące o całościowych wrażeniach. Wmaju 2019 r. instytut SW Research na zlecenie firmy Samsung przeprowadził badanie dotyczące wykorzystania nowoczesnych urządzeń elektronicznych w hotelach 4- i 5-gwiazdkowych. SW Research przepytał 421 osób, które w ostatnich 12 miesiącach zatrzymywały się w takich hotelach w Polsce przynajmniej na jedną noc. Wnioski płynące z badania są jednoznaczne: nowe technologie mają duży wpływ na to, jak hotele są postrzegane przez klientów. Większa liczba sprzętu i jego lepsza jakość sprawiają, że hotele jawią się jako bardziej prestiżowe, nowoczesne i luksusowe. W torbie laptop, smartfon i… router Mimo że współczesne hotele naszpikowane są sprzętami elektronicznymi, to są urządzenia, bez których większość gości nie wyobraża sobie rozpoczęcia podróży. Pierwsze miejsce smartfona (75 proc.) i laptopa (65 proc.) nie dziwi, ponieważ są to rzeczy osobiste, których nie zastąpią rozwiązania dostępne w hotelu. Na uwagę zasługuje natomiast potrzeba zabierania routera Wi-Fi, który w hotelach tej klasy powini [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *