13 czerwca w hotelu Courtyard by Marriott Warszawa odbyło się szkolenie z cyklu Akademia Hotelarza. Poświęcone było procedurom operacyjnym w hotelarstwie, które stanowią klucz do zwiększenia zysku hotelu.
Szkolenie prowadziła Aneta Stępkowska, dyrektor generalna hotelu Courtyard by Marriott, mająca blisko 30-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała m.in. jako dyrektor ds. hotelowych w Novotelu Warszawa Centrum, zastępca dyrektora generalnego Holiday Inn Warszawa (obecnie Mercure Warszawa Centrum) i dyrektor generalna hotelu Ossa. W 2016 r. jako dyrektor Courtyarda zdobyła tytuł Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego. Podczas szkolenia tłumaczyła na przykładach, w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji. Przedstawiła definicje standardów operacyjnych i ich klasyfikację, wyjaśniła, na czym polega mapowanie działalności operacyjnej – od przyjęcia rezerwacji przez pobyt w hotelu, śniadanie, sprzątanie pokoju, przyjazd uczestników konferencji po fakturowanie usług – oraz opisała podział procedur operacyjnych w zależności od poszczególnych działów hotelu. Wyjaśniła też znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym, dzięki czemu można kontrolować koszty operacyjne, a tym samym realizować budżet i uzyskiwać lepsze wyniki. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i praktyczną użyteczność przekazanej wiedzy. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza odbędą się we wrześniu. Więcej szczegółów na stronie www.akademia-hotelarza.pl. •
Szkolenie prowadziła Aneta Stępkowska, dyrektor generalna hotelu Courtyard by Marriott, mająca blisko 30-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała m.in. jako dyrektor ds. hotelowych w Novotelu Warszawa Centrum, zastępca dyrektora generalnego Holiday Inn Warszawa (obecnie Mercure Warszawa Centrum) i dyrektor generalna hotelu Ossa. W 2016 r. jako dyrektor Courtyarda zdobyła tytuł Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego. Podczas szkolenia tłumaczyła na przykładach, w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji. Przedstawiła definicje standardów operacyjnych i ich klasyfikację, wyjaśniła, na czym polega mapowanie działalności operacyjnej – od przyjęcia rezerwacji przez pobyt w hotelu, śniadanie, sprzątanie pokoju, przyjazd uczestników konferencji po fakturowanie usług – oraz opisała podział procedur operacyjnych w zależności od poszczególnych działów hotelu. Wyjaśniła też znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym, dzięki czemu można kontrolować koszty operacyjne, a tym samym realizować budżet i uzyskiwać lepsze wyniki. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i praktyczną użyteczność przekazanej wiedzy. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza odbędą się we wrześniu. Więcej szczegółów na stronie www.akademia-hotelarza.pl. •
Dodaj komentarz