Miał być ibis Styles Włochy, będzie Mercure Ursus

Jesienią otwarty ma zostać hotel Mercure Warszawa Ursus Station z 214 pokojami, którym będzie zarządzać Orbis. Umowa na uruchomienie hotelu podpisana została w 2016 r., ale pierwotnie miał on działać pod marką ibis Styles Włochy. W inwestycję zaangażowane są firmy, które uruchomiły wcześniej hotel Indigo Kraków.



Hotel zlokalizowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolei podmiejskiej Ursus Północ oraz głównych arterii komunikacyjnych. – Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od czasu podpisania umowy o zarządzanie na hotel pod marką ibis Styles uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu – tłumaczy Wojciech Żukiewicz, prezes spółki Hotel Style, która jest inwestorem hotelu. – Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe. Spółka Hotel Style z Krakowa należy do czeskiej grupy kapitałowej WB Finance.

Autorem projektu budynku jest pracownia SAO Investments. Obydwie firmy zaangażowane były m.in. w otwarcie hotelu Indigo Kraków. Za projekt wnętrz odpowiada pracownia db GROUP, która równocześnie prowadzi nadzór nad realizacją hotelu w imieniu inwestora. Wnętrza nawiązywać będą do pierwszej w Polsce elektrycznej kolei dojazdowej (EKD), gdyż w okolicach dzisiejszego Mercure Ursus ponad 90 lat temu uruchomiona została pierwsza trasa pociągu elektrycznego. Hotel zaoferuje m.in. 80 pokoi z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty, 15 apartamentów, cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m kw., restaurację Winestone, strefę fitness, kompleks saun i garaż podziemny. Rozpoczęła się już rekrutacja pracowników. – Mercure Warszawa Ursus Station przedstawi atrakcyjną ofertę konferencyjną i gastronomiczną. Hotel jest dobrze zlokalizowany – goście będą mogli w kilkanaście minut dotrzeć zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko.

Ponadto pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu 4-gwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie. W Polsce działa obecnie 21 hoteli Mercure, a kolejne pięć otworzyć ma się do końca 2022 r.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *