Orbis przejmuje dwa kolejne hotele w Rumunii

Orbis - strategiczny partner Grupy Accor w Europie Południowo-Wschodniej, podpisał umowę o zarządzanie w Rumunii na prowadzenie dwóch istniejących hoteli, które będą poddane modernizacji i zostaną włączone do sieci pod markami Mercure Galati Centrum (66 pokoi) oraz na ibis Styles Galati Dunarea (79 pokoi).

Hotel Mercure Bukareszt Uniri

Plan renowacji tych dwóch hoteli obejmie modernizację pokoi, restauracji i stref publicznych zgodnie ze standardami marek Mercure i ibis Styles oraz inwestycje w najnowsze usługi informatyczne i cyfrowe.

Hotele, które mają zostać otwarte w drugim kwartale 2020 r., dołączą do sieci Mercure i ibis Styles. Umowa o zarządzanie została podpisana na okres 15 lat.


"Umacniamy naszą wiodącą pozycję w Rumunii, dynamicznie powiększając sieć hoteli pod markami Accor nie tylko w stolicy, ale i w kluczowych miastach regionów, takich jak Galati. Wraz z naszymi lokalnymi partnerami – poprzez otwarcie Mercure Galati Centrum i ibis Styles Galati Dunarea, chcemy zaoferować w Rumunii jak najszerszą ofertę hoteli, podróżującym zarówno w celach służbowych, jak i turystycznych”. - skomentował Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis & Accor w Europie Wschodniej.

Oba hotele położone są w bliskiej odległości od Starego Miasta, obok portu Galati, największego portu nad Dunajem i drugiego co do wielkości w Rumunii.


„Mercure i ibis Styles to znane na całym świecie marki hotelowe, które wniosą dodatkową wartość do obu naszych hoteli w Galati. Naszą ambicją jest stworzenie z tych dwóch hoteli najlepszych adresów w danym segmencie w mieście. Chcemy wprowadzić nowe standardy na lokalnym rynku hotelarskim. W Galati zachodzą pozytywne zmiany i chcemy być ich częścią”. - powiedział Traian Sandu, właściciel hoteli. „Ta współpraca potwierdza naszą pozycję najbardziej doświadczonej firmy podróżniczej i hotelarskiej w regionie Galati - Braila. Jesteśmy pewni naszego rozwoju w regionie. Silne marki Grupy Accor pomogą nam wzmocnić działalność hotelarską i rozwinąć naszą wiodącą pozycję. To dobry sygnał dla regionalnych firm, że pozostajemy ich zaufanym partnerem”.

Mercure to marka klasy średniej obejmująca obecnie 790 hoteli w 63 krajach. ibis Styles to z kolei ekonomiczna marka posiadająca sieć prawie 470 obiektów w 45 krajach.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *