Orbis - strategiczny partner Grupy Accor w Europie Południowo-Wschodniej, podpisał umowę o zarządzanie w Rumunii na prowadzenie dwóch istniejących hoteli, które będą poddane modernizacji i zostaną włączone do sieci pod markami Mercure Galati Centrum (66 pokoi) oraz na ibis Styles Galati Dunarea (79 pokoi).
Plan renowacji tych dwóch hoteli obejmie modernizację pokoi, restauracji i stref publicznych zgodnie ze standardami marek Mercure i ibis Styles oraz inwestycje w najnowsze usługi informatyczne i cyfrowe.
Hotele, które mają zostać otwarte w drugim kwartale 2020 r., dołączą do sieci Mercure i ibis Styles. Umowa o zarządzanie została podpisana na okres 15 lat.
"Umacniamy naszą wiodącą pozycję w Rumunii, dynamicznie powiększając sieć hoteli pod markami Accor nie tylko w stolicy, ale i w kluczowych miastach regionów, takich jak Galati. Wraz z naszymi lokalnymi partnerami – poprzez otwarcie Mercure Galati Centrum i ibis Styles Galati Dunarea, chcemy zaoferować w Rumunii jak najszerszą ofertę hoteli, podróżującym zarówno w celach służbowych, jak i turystycznych”. - skomentował Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis & Accor w Europie Wschodniej.
Oba hotele położone są w bliskiej odległości od Starego Miasta, obok portu Galati, największego portu nad Dunajem i drugiego co do wielkości w Rumunii.
„Mercure i ibis Styles to znane na całym świecie marki hotelowe, które wniosą dodatkową wartość do obu naszych hoteli w Galati. Naszą ambicją jest stworzenie z tych dwóch hoteli najlepszych adresów w danym segmencie w mieście. Chcemy wprowadzić nowe standardy na lokalnym rynku hotelarskim. W Galati zachodzą pozytywne zmiany i chcemy być ich częścią”. - powiedział Traian Sandu, właściciel hoteli. „Ta współpraca potwierdza naszą pozycję najbardziej doświadczonej firmy podróżniczej i hotelarskiej w regionie Galati - Braila. Jesteśmy pewni naszego rozwoju w regionie. Silne marki Grupy Accor pomogą nam wzmocnić działalność hotelarską i rozwinąć naszą wiodącą pozycję. To dobry sygnał dla regionalnych firm, że pozostajemy ich zaufanym partnerem”.
Mercure to marka klasy średniej obejmująca obecnie 790 hoteli w 63 krajach. ibis Styles to z kolei ekonomiczna marka posiadająca sieć prawie 470 obiektów w 45 krajach.
Dodaj komentarz