Zakończył się kolejny etap działań modernizacyjnych hotelu Mercure Warszawa Grand. Poprzez odnowione wnętrza nawiązuje on do historii miasta oraz samochodu Syrena 100, którego produkcja rozpoczęła się w 1957 r., gdy hotel rozpoczął działalność. Koncepcję wnętrz przygotowała łódzka pracownia EC-5 Architekci.
Marka Mercure czerpie z lokalnych inspiracji, dzięki czemu każdy z hoteli ma inne, niepowtarzalne wnętrze, oddające klimat i kulturę miejsca, w którym się znajduje. Tak też jest w przypadku Mercure Warszawa Grand, który posiada bogatą historię i liczne nawiązania do życia Warszawy. Rozpoczęta w 2018 r. modernizacja przestrzeni wspólnych i pokoi była okazją do odświeżenia motywu przewodniego. W hotelu pojawiły się nawiązania do lat 50. w Warszawie, w szczególności do roku 1957, kiedy to wystartował hotel, a jednocześnie FSO w Warszawie zaczęła produkcję Syreny model 100. Centralnym punktem lobby hoteli Mercure jest zawsze nawiązujący do lokalnej historii tzw. brandwall. W Mercure Grand jego głównym elementem został oryginalny przepołowiony model syrenki. Motyw historii miasta opowiadany jest również poprzez plakaty oraz grafiki, którymi udekorowane są ściany hotelu. W lobby można znaleźć oryginalne meble wykonane przez polskie firmy i projektantów, a całości dopełnia parowy kominek. W odnowionym lobby symbolem nowoczesnego hotelarstwa jest mobilna recepcja. Goście Priority Welcome zamiast przy recepcyjnej ladzie, są witani przy designersko zaprojektowanych stacjach-wyspach. W przestrzeni wspólnej wyodrębniona została strefa co-workingowa. Zwieńczeniem renowacji są wykańczane obecnie pokoje mock-up, które zostały zaprojektowane w dwóch wersjach kolorystycznych – butelkowa zieleń i złoty. Króluje w nich motyw motoryzacyjny, widoczny na fototapetach oraz ilustracjach i grafikach odzwierciedlających historię Warszawy. •
Marka Mercure czerpie z lokalnych inspiracji, dzięki czemu każdy z hoteli ma inne, niepowtarzalne wnętrze, oddające klimat i kulturę miejsca, w którym się znajduje. Tak też jest w przypadku Mercure Warszawa Grand, który posiada bogatą historię i liczne nawiązania do życia Warszawy. Rozpoczęta w 2018 r. modernizacja przestrzeni wspólnych i pokoi była okazją do odświeżenia motywu przewodniego. W hotelu pojawiły się nawiązania do lat 50. w Warszawie, w szczególności do roku 1957, kiedy to wystartował hotel, a jednocześnie FSO w Warszawie zaczęła produkcję Syreny model 100. Centralnym punktem lobby hoteli Mercure jest zawsze nawiązujący do lokalnej historii tzw. brandwall. W Mercure Grand jego głównym elementem został oryginalny przepołowiony model syrenki. Motyw historii miasta opowiadany jest również poprzez plakaty oraz grafiki, którymi udekorowane są ściany hotelu. W lobby można znaleźć oryginalne meble wykonane przez polskie firmy i projektantów, a całości dopełnia parowy kominek. W odnowionym lobby symbolem nowoczesnego hotelarstwa jest mobilna recepcja. Goście Priority Welcome zamiast przy recepcyjnej ladzie, są witani przy designersko zaprojektowanych stacjach-wyspach. W przestrzeni wspólnej wyodrębniona została strefa co-workingowa. Zwieńczeniem renowacji są wykańczane obecnie pokoje mock-up, które zostały zaprojektowane w dwóch wersjach kolorystycznych – butelkowa zieleń i złoty. Króluje w nich motyw motoryzacyjny, widoczny na fototapetach oraz ilustracjach i grafikach odzwierciedlających historię Warszawy. •
Dodaj komentarz