Po kilkumiesięcznym generalnym remoncie hotel Radisson Blu Centrum przy ul. Grzybowskiej w Warszawie zmienił markę na Radisson Collection z kategorii premium lifestyle. Ten stworzony w ub.r. brand obejmuje „najbardziej wyjątkowe obiekty w grupie”. Obecnie działa pod nią niespełna 30 hoteli na świecie.
W Radisson Collection Hotel, Warsaw znajduje się 311 pokoi i apartamentów, które zostały całkowicie odnowione, tak samo jak lobby, bar, restauracja i otwarte, ogólnodostępne przestrzenie. – Warszawa to dynamiczne biznesowe miasto, tętniące życiem i różnorodne, dlatego jesteśmy niezmiernie dumni z naszego debiutu tej marki w Polsce. W bardzo krótkim czasie dokonaliśmy ogromnej transformacji hotelu, pokoje dla gości i przestrzenie publiczne zostały całkowicie przeprojektowane – mówi Yilmaz Yildirimlar, starszy wiceprezes na Europę Środkową i Południową w Radisson Hotel Group. Zmiany w projekcie wnętrz hotelu wynikają ze stylu marki Radisson Collection. Charakter każdego jej obiektu nawiązuje do danej lokalizacji, a wspólną cechą ma być wyjątkowy design. Nowe lobby zostało odnowione w taki sposób, aby można je było swobodnie dostosować do potrzeb różnych użytkowników – zarówno jako miejsce pracy, jak i relaksu, bar i restaurację. W hotelu działają trzy restauracje: dzienna, w której będą podawane śniadania, restauracja Essence typu fine dining oraz lounge bar The Spot położony w otwartej przestrzeni połączonej z tarasem. Hotel oferuje też osiem odnowionych sal konferencyjnych o powierzchni ponad 590 m kw. Hotel Radisson Blu otwarty został 2003 r., a w 2017 r. kupił go nieruchomościowy fundusz inwestycyjny Europa Capital za 60 mln euro. – Ta duża renowacja została zrealizowana zgodnie z założeniami biznesplanu oraz według harmonogramu i jesteśmy zachwyceni rezultatem – komentuje James Pennington, dyrektor w Europa Capital. •
W Radisson Collection Hotel, Warsaw znajduje się 311 pokoi i apartamentów, które zostały całkowicie odnowione, tak samo jak lobby, bar, restauracja i otwarte, ogólnodostępne przestrzenie. – Warszawa to dynamiczne biznesowe miasto, tętniące życiem i różnorodne, dlatego jesteśmy niezmiernie dumni z naszego debiutu tej marki w Polsce. W bardzo krótkim czasie dokonaliśmy ogromnej transformacji hotelu, pokoje dla gości i przestrzenie publiczne zostały całkowicie przeprojektowane – mówi Yilmaz Yildirimlar, starszy wiceprezes na Europę Środkową i Południową w Radisson Hotel Group. Zmiany w projekcie wnętrz hotelu wynikają ze stylu marki Radisson Collection. Charakter każdego jej obiektu nawiązuje do danej lokalizacji, a wspólną cechą ma być wyjątkowy design. Nowe lobby zostało odnowione w taki sposób, aby można je było swobodnie dostosować do potrzeb różnych użytkowników – zarówno jako miejsce pracy, jak i relaksu, bar i restaurację. W hotelu działają trzy restauracje: dzienna, w której będą podawane śniadania, restauracja Essence typu fine dining oraz lounge bar The Spot położony w otwartej przestrzeni połączonej z tarasem. Hotel oferuje też osiem odnowionych sal konferencyjnych o powierzchni ponad 590 m kw. Hotel Radisson Blu otwarty został 2003 r., a w 2017 r. kupił go nieruchomościowy fundusz inwestycyjny Europa Capital za 60 mln euro. – Ta duża renowacja została zrealizowana zgodnie z założeniami biznesplanu oraz według harmonogramu i jesteśmy zachwyceni rezultatem – komentuje James Pennington, dyrektor w Europa Capital. •
Dodaj komentarz