revenue manager W kwietniu w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się dwa kolejne szkolenia Akademii Hotelarza: „Strateg i lider – skuteczny dyrektor hotelu” oraz „Revenue management – poziom średniozaawansowany” (warsztaty praktyczne).
Szkolenie „Strateg i lider” poprowadził Radosław Altheim, dyrektor operacyjny sieci Q Hotels, wcześniej m.in. dyrektor GrandHotel Tiffi w Iławie. Przedstawił on uczestnikom zasady, jak powinien wyglądać idealny dzień pracy dyrektora (ile czasu na kontrolę, ile na analizę prognoz sprzedaży, ile na pracowników, a ile na gości i klientów). Wyjaśniał także m.in., jak efektywnie rekrutować i motywować, jak zorganizować skuteczny dział sprzedaży i inne działy czy jak wprowadzać standardy. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Dlatego właśnie jego praktyczne zastosowanie, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które poprowadził Rafał Burski, dyrektor e-commerce i reveneu management Satoria Group. Celem szkolenia było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce. Kolejne szkolenia z zarządzania hotelem niezależnym i procedur operacyjnych w hotelarstwie w maju i czerwcu. Więcej informacji na www.akademia-hotelarza.pl lub www.e-hotelarz.pl. •
Szkolenie „Strateg i lider” poprowadził Radosław Altheim, dyrektor operacyjny sieci Q Hotels, wcześniej m.in. dyrektor GrandHotel Tiffi w Iławie. Przedstawił on uczestnikom zasady, jak powinien wyglądać idealny dzień pracy dyrektora (ile czasu na kontrolę, ile na analizę prognoz sprzedaży, ile na pracowników, a ile na gości i klientów). Wyjaśniał także m.in., jak efektywnie rekrutować i motywować, jak zorganizować skuteczny dział sprzedaży i inne działy czy jak wprowadzać standardy. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Dlatego właśnie jego praktyczne zastosowanie, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które poprowadził Rafał Burski, dyrektor e-commerce i reveneu management Satoria Group. Celem szkolenia było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce. Kolejne szkolenia z zarządzania hotelem niezależnym i procedur operacyjnych w hotelarstwie w maju i czerwcu. Więcej informacji na www.akademia-hotelarza.pl lub www.e-hotelarz.pl. •
Dodaj komentarz