Inwestor hotelarski Artur Kozieja kupił 2-gwiazdkowy hotel Grot na Żeraniu z 50 pokojami. Planuje go powiększyć o 105 pokoi i wprowadzić pod markę Campanile w ciągu najbliższego roku. Rozbudowę planuje w technologii modułowej.
Hotel Grot zlokalizowany jest obok mostu Grota-Roweckiego przy EC Żerań I Trasie Toruńskiej w pobliżu nowego centrum kongresowo-targowego na Żeraniu. Otwarty został w 1993 r. Posiada trzy klimatyzowane sale konferencyjne i możliwości organizowania imprez okolicznościowych do 100 osób. Artur Kozieja otworzył w ub.r. hotele Metropolo by Golden Tulip w Krakowie i Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza. Jak tłumaczył w wywiadzie dla lutowego „Hotelarza”, chce rozwijać swoją aktywność hotelarską przez kupowanie starszych albo niedokończonych hoteli i wprowadzanie ich pod globalne marki. Wkrótce ogłosić ma swoje kolejne inwestycje. – Ten proces inwestycyjny w Krakowie pokazał mi, że można wykrystalizować obiekt hotelowy dosyć szybko z już istniejącej materii, czyli poprzez modernizację i rozbudowę lub konwersję istniejącego budynku. Dlatego też teraz poszukuję takich możliwości inwestycyjnych, które zapewnią mi tzw. lead-time to delivery, czyli dojście od zakupu do otwarcia w jak najszybszy sposób, tak jak zrobiliśmy to w Krakowie, optymalnie w ciągu od sześciu do 12 miesięcy. Inwestycje polegające na konwersji, rozbudowie, modernizacji są bardzo ciekawe i na nich chciałbym się skoncentrować. W Warszawie to jest właśnie taki proces, gdzie jesteśmy w stanie bardzo szybko wykreować produkt hotelowy dla międzynarodowej marki na bazie istniejącego obiektu, który będziemy modernizowali, ale żeby osiągnąć wymaganą przez tę markę skalę, chcemy dobudowania dodatkowych 100 pokoi w systemie modułowym – mówił Artur Kozieja w wywiadzie dla lutowego „Hotelarza”. Artur Kozieja będzie panelistą zbliżającej się konferencji HIT – Hotel Investment Trends 30 maja w hotelu Renaissance w Warszawie. •
Hotel Grot zlokalizowany jest obok mostu Grota-Roweckiego przy EC Żerań I Trasie Toruńskiej w pobliżu nowego centrum kongresowo-targowego na Żeraniu. Otwarty został w 1993 r. Posiada trzy klimatyzowane sale konferencyjne i możliwości organizowania imprez okolicznościowych do 100 osób. Artur Kozieja otworzył w ub.r. hotele Metropolo by Golden Tulip w Krakowie i Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza. Jak tłumaczył w wywiadzie dla lutowego „Hotelarza”, chce rozwijać swoją aktywność hotelarską przez kupowanie starszych albo niedokończonych hoteli i wprowadzanie ich pod globalne marki. Wkrótce ogłosić ma swoje kolejne inwestycje. – Ten proces inwestycyjny w Krakowie pokazał mi, że można wykrystalizować obiekt hotelowy dosyć szybko z już istniejącej materii, czyli poprzez modernizację i rozbudowę lub konwersję istniejącego budynku. Dlatego też teraz poszukuję takich możliwości inwestycyjnych, które zapewnią mi tzw. lead-time to delivery, czyli dojście od zakupu do otwarcia w jak najszybszy sposób, tak jak zrobiliśmy to w Krakowie, optymalnie w ciągu od sześciu do 12 miesięcy. Inwestycje polegające na konwersji, rozbudowie, modernizacji są bardzo ciekawe i na nich chciałbym się skoncentrować. W Warszawie to jest właśnie taki proces, gdzie jesteśmy w stanie bardzo szybko wykreować produkt hotelowy dla międzynarodowej marki na bazie istniejącego obiektu, który będziemy modernizowali, ale żeby osiągnąć wymaganą przez tę markę skalę, chcemy dobudowania dodatkowych 100 pokoi w systemie modułowym – mówił Artur Kozieja w wywiadzie dla lutowego „Hotelarza”. Artur Kozieja będzie panelistą zbliżającej się konferencji HIT – Hotel Investment Trends 30 maja w hotelu Renaissance w Warszawie. •
Dodaj komentarz