Czasami z „pobytu” robi się „wyjazd” i odwrotnie

Autor: Monika Żak, manager housekeepingu w Q Hotel Plus, Wrocław
Harmonogram pracy pań pokojowych przygotowujemy na podstawie prognozy zajętości pokoi. Bezpiecznie jest ustalić go na siedem dni i w razie konieczności na bieżąco wprowadzać zmiany. Codziennie odbywa się poranna odprawa, na której omawiane są zadania zaplanowane na dany dzień lub kolejne dni oraz bieżące problemy i zaplanowane prace okresowe. Panie otrzymują raporty z informacją o liczbie pokoi do posprzątania, ale też o dodatkowych życzeniach gości, takich jak rozłożenie dostawki, dodatkowe kołdry czy poduszki w pokoju lub miski dla psa. Po odprawie pokojowe przystępują do uzupełniania wózków serwisowych w tekstylia, wodę, drobne artykuły oraz produkty do zestawu powitalnego. Podczas rozdzielania prac staramy się zachować proporcje pół na pół, wówczas li [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *