Jak dotrzeć do klienta korporacyjnego z ofertą hotelową? Narzędzia marketingu online

Autor: Tomasz Starzyński
Klienci korporacyjni to jedna z kluczowych grup docelowych w branży hotelarskiej. Konferencja, szkolenie, miejsce do organizacji spotkania, kolacja firmowa, wyjazd integracyjny – to tylko kilka przykładów oferty dla biznesu. W jaki sposób za pomocą narzędzi komunikacji online trafnie dotrzeć do tej grupy? Kampanie reklamowe nastawione na bezpośrednie zbieranie tzw. leadów „tu i teraz” (potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą) nie zawsze będą skuteczne. Konkretna potrzeba powstaje bowiem w bardzo specyficznym momencie, dlatego ważne jest, aby w ciągu roku wspierać je działaniami wizerunkowymi, które mogą przejawiać się w wielu płaszczyznach z wykorzystaniem różnych kanałów: 1. media własne (owned media) – strona WWW, Facebook, np.: • uzupełnienie galerii o zdjęcia z przeprowadzonych eventów, • przygotowanie oferty z wyprzedzeniem, np. na organizację spotkania wigilijnego dla firm, • aktywacja newslettera z ofertą zniżki na dowolny zorganizowany event w ciągu kolejnych 12 miesięcy, 2. media pozyskane (earned media) – treści, które powstały w sieci bez naszej kontroli, jak opinie gości na innych stronach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościach, np.: • aktualizacja oferty na stronie o testimoniale klientów, • lead magnet (element oferty stanowiący wartość dla potencjalnego klienta, udostępniany mu w zamian za j [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *