Autor: Tomasz Starzyński
Klienci korporacyjni to jedna z kluczowych grup docelowych w branży hotelarskiej. Konferencja, szkolenie, miejsce do organizacji spotkania, kolacja firmowa, wyjazd integracyjny – to tylko kilka przykładów oferty dla biznesu. W jaki sposób za pomocą narzędzi komunikacji online trafnie dotrzeć do tej grupy?
Kampanie reklamowe nastawione na bezpośrednie zbieranie tzw. leadów „tu i teraz” (potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą) nie zawsze będą skuteczne. Konkretna potrzeba powstaje bowiem w bardzo specyficznym momencie, dlatego ważne jest, aby w ciągu roku wspierać je działaniami wizerunkowymi, które mogą przejawiać się w wielu płaszczyznach z wykorzystaniem różnych kanałów:
1. media własne (owned media) – strona WWW, Facebook, np.:
• uzupełnienie galerii o zdjęcia z przeprowadzonych eventów,
• przygotowanie oferty z wyprzedzeniem, np. na organizację spotkania wigilijnego dla firm,
• aktywacja newslettera z ofertą zniżki na dowolny zorganizowany event w ciągu kolejnych 12 miesięcy,
2. media pozyskane (earned media) – treści, które powstały w sieci bez naszej kontroli, jak opinie gości na innych stronach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościach, np.:
• aktualizacja oferty na stronie o testimoniale klientów,
• lead magnet (element oferty stanowiący wartość dla potencjalnego klienta, udostępniany mu w zamian za j [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz