Polagra Gastro / Invest Hotel

Od 30 września do 3 października w Poznaniu odbędą się targi Polagra Gastro / Invest Hotel. Targi te to miejsce, by zaprezentować innowacyjne rozwiązania dla gastronomii i obiektów hotelarskich, nawiązać współpracę z nowymi odbiorcami i pokazać swoją ofertę najlepszym kucharzom w kraju, w tym uczestnikom Kulinarnego Pucharu Polski.

Kulinarny Puchar Polski to serce targów. Udział w nim biorą kucharze bardzo świadomi swojego zawodu, chcący rozwijać się, a tym samym potrafiący docenić nowości sprzętowe i produkty spożywcze wysokiej jakości. To samo można powiedzieć o kucharzach kibicujących zawodnikom – mówi Agnieszka Glamowska, nowy dyrektor targów Polagra Gastro / Invest Hotel. Targi hotelarsko- gastronomiczne w Poznaniu to miejsce, w którym można przedstawić ofertę szerokiemu gronu właścicieli i managerów obiektów restauracyjnych i noclegowych na wiele sposobów. Oferują szerokie spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu, a także pakiet działań promocyjnych, który ma wspierać wystawców – ich nowości i marki, już na kilka miesięcy przed targami, a także po ich zakończeniu. – Rynek eventów dla sektora HoReCa jest bardzo nasycony, dlatego staramy się rozwijać naszą ofertę o działania, które nas wyróżnią.

Dziś już nie wystarczy tylko być na targach, by osiągnąć sukces. Potrzebne jest bardziej kompleksowe podejście, w którym znajdzie się miejsce na ciekawą aranżację stoiska, promocję marki w kanałach umożliwiających bezpośrednie dotarcie do przedstawicieli branży, sponsoring prestiżowych eventów takich jak Kulinarny Puchar Polski, a także spotkania z mediami. Jako organizator targów Polagra Gastro mamy możliwość wsparcia naszych wystawców we wszystkich tych obszarach – mówi Agnieszka Glamowska.

Oferta poznańskich targów obejmuje nie tylko udział w ekspozycji, ale również takie działania, jak outdoor na terenie targów czy samego Poznania, wąsko targetowane działania skierowane do przedstawicieli sektora HoReCa wykorzystujące potencjał stron internetowych i mediów społecznościowych, jak Facebook czy YouTube, dedykowanych targom i Kulinarnemu Pucharowi Polski. Wiele z tych działań realizowanych jest w ramach zgłoszenia udziału w targach i skorzystanie z nich jest możliwe już teraz, aby wzmocnić przekaz marki i komunikować takie wartości jak np. innowacyjność firmy. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *