Hotel Radisson Blu przy ul. Grzybowskiej został zamknięty i przechodzi generalny remont. Powróci na rynek w maju jako pierwszy w Polsce obiekt pod nowo stworzoną marką Radisson Collection z segmentu premium lifestyle. Skupia ona hotele w najlepszych lokalizacjach na świecie.
Whotelu nie zmieni się liczba 311 pokoi i apartamentów, ale będą one tak jak lobby oraz przestrzenie wspólne w znacznej mierze zmodernizowane, dzięki czemu we wnętrzach zagościć ma duch nowej marki. – Położony w samym centrum miasta obiekt staje się częścią wyselekcjonowanej grupy 25 hoteli, które dołączyły do sieci Radisson Collection od zeszłego roku – mówi Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group. Powołanie do życia nowej marki zostało ogłoszone w marcu 2018 r. wraz ze zmianą nazwy sieci z Carlson Rezidor na Radisson Hotel Group.
Już wówczas warszawski Radisson był wymieniany w pierwszej grupie dziewięciu obiektów, które wejdą pod nową markę obok obiektów w Sztokholmie, Wenecji, Moskwie, Soczi, Kopenhadze, Edynburgu, Lagos i indyjskiej Agrze. Radisson Collection skupia najlepsze hotele z portfolio grupy położone w najważniejszych lokalizacjach. – Hotele, które już dołączyły do Radisson Collection, są idealną wizytówką tego, co reprezentuje marka: autentyczność, design i wyjątkowy serwis – mówił wówczas Federico J. Gonzales, prezes Radisson Hotel Group. Każdy hotel oddawać ma charakter miasta, w którym się znajduje, a cechą wspólną ma być wyjątkowy design oraz dostarczanie wyjątkowych doświadczeń z zakresu gastronomii, fitness i kompleksowych usług wellness. Otwarty w 2003 r. Radisson Blu Centrum kupiony został w 2017 r. przez nieruchomościowy fundusz inwestycyjny Europa Capital za 60 mln euro. W transakcji funduszowi doradzała należąca do Warimpeksu firma WX Management Services, która została asset managerem nieruchomości.
Jednocześnie przedłużono umowę o zarządzanie hotelem z siecią Radisson. – Nabycie przez nas i naszego partnera, WX Management Services, budynku Radisson Blu Hotel w 2017 r. jest elementem naszej strategii zarządzania aktywami. Cieszymy się z możliwości rozpoczęcia tego kompleksowego remontu, dzięki któremu Warszawa zyska nowy hotel w samym sercu miasta. Dzięki współpracy z Radisson Hotel Group chcielibyśmy stworzyć nowoczesny, dopasowany do potrzeb gości biznesowych i turystycznych hotel, który jednocześnie będzie odzwierciedlać dynamizm tej metropolii – stwierdza James Pennington, dyrektor w Europa Capital. •
Whotelu nie zmieni się liczba 311 pokoi i apartamentów, ale będą one tak jak lobby oraz przestrzenie wspólne w znacznej mierze zmodernizowane, dzięki czemu we wnętrzach zagościć ma duch nowej marki. – Położony w samym centrum miasta obiekt staje się częścią wyselekcjonowanej grupy 25 hoteli, które dołączyły do sieci Radisson Collection od zeszłego roku – mówi Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group. Powołanie do życia nowej marki zostało ogłoszone w marcu 2018 r. wraz ze zmianą nazwy sieci z Carlson Rezidor na Radisson Hotel Group.
Już wówczas warszawski Radisson był wymieniany w pierwszej grupie dziewięciu obiektów, które wejdą pod nową markę obok obiektów w Sztokholmie, Wenecji, Moskwie, Soczi, Kopenhadze, Edynburgu, Lagos i indyjskiej Agrze. Radisson Collection skupia najlepsze hotele z portfolio grupy położone w najważniejszych lokalizacjach. – Hotele, które już dołączyły do Radisson Collection, są idealną wizytówką tego, co reprezentuje marka: autentyczność, design i wyjątkowy serwis – mówił wówczas Federico J. Gonzales, prezes Radisson Hotel Group. Każdy hotel oddawać ma charakter miasta, w którym się znajduje, a cechą wspólną ma być wyjątkowy design oraz dostarczanie wyjątkowych doświadczeń z zakresu gastronomii, fitness i kompleksowych usług wellness. Otwarty w 2003 r. Radisson Blu Centrum kupiony został w 2017 r. przez nieruchomościowy fundusz inwestycyjny Europa Capital za 60 mln euro. W transakcji funduszowi doradzała należąca do Warimpeksu firma WX Management Services, która została asset managerem nieruchomości.
Jednocześnie przedłużono umowę o zarządzanie hotelem z siecią Radisson. – Nabycie przez nas i naszego partnera, WX Management Services, budynku Radisson Blu Hotel w 2017 r. jest elementem naszej strategii zarządzania aktywami. Cieszymy się z możliwości rozpoczęcia tego kompleksowego remontu, dzięki któremu Warszawa zyska nowy hotel w samym sercu miasta. Dzięki współpracy z Radisson Hotel Group chcielibyśmy stworzyć nowoczesny, dopasowany do potrzeb gości biznesowych i turystycznych hotel, który jednocześnie będzie odzwierciedlać dynamizm tej metropolii – stwierdza James Pennington, dyrektor w Europa Capital. •
Dodaj komentarz