w Kupcu Poznańskim W przebudowanym centrum handlowo-biurowym Kupiec Poznański otwarty zostanie w 2022 r. hotel pod marką AC by Marriott ze 150 pokojami, restauracją, barem, salami konferencyjnymi i wielofunkcyjnymi.
Obecnie trwają prace projektowe dotyczące przebudowy otwartego w 2001 r. centrum handlowo-biurowego. Projekt powstaje w międzynarodowej pracowni architektonicznej Chapman Taylor. Inwestorem całego przedsięwzięcia jest spółka Kupiec Poznański Real Estate. Planowany okres realizacji inwestycji to lata 2020-2022. Budynek o powierzchni 32 tys. m kw. posiada sześć kondygnacji naziemnych i jedną podziemną. Część handlowa mieści się na trzech niższych kondygnacjach, biura na trzech wyższych. Skrzydło hotelowe zlokalizowane będzie w zachodniej części budynku z głównym wejściem od strony pl. Wiosny Ludów. – Kupiec Poznański to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w mieście. Jego świetne położenie w samym centrum, przy Starym Mieście powoduje, że marka lifestyle'owa, jaką jest AC by Marriott, będzie w tym miejscu odpowiadać na potrzeby zarówno gości biznesowych, jak i turystów – mówi Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią. Obecnie w Polsce działa jeden hotel pod marką AC by Marriott we Wrocławiu otwarty z 2017 r., a w ub.r. podpisano umowę na drugi, który powstać ma na Ochocie w Al. Jerozolimskich. •
Obecnie trwają prace projektowe dotyczące przebudowy otwartego w 2001 r. centrum handlowo-biurowego. Projekt powstaje w międzynarodowej pracowni architektonicznej Chapman Taylor. Inwestorem całego przedsięwzięcia jest spółka Kupiec Poznański Real Estate. Planowany okres realizacji inwestycji to lata 2020-2022. Budynek o powierzchni 32 tys. m kw. posiada sześć kondygnacji naziemnych i jedną podziemną. Część handlowa mieści się na trzech niższych kondygnacjach, biura na trzech wyższych. Skrzydło hotelowe zlokalizowane będzie w zachodniej części budynku z głównym wejściem od strony pl. Wiosny Ludów. – Kupiec Poznański to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w mieście. Jego świetne położenie w samym centrum, przy Starym Mieście powoduje, że marka lifestyle'owa, jaką jest AC by Marriott, będzie w tym miejscu odpowiadać na potrzeby zarówno gości biznesowych, jak i turystów – mówi Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią. Obecnie w Polsce działa jeden hotel pod marką AC by Marriott we Wrocławiu otwarty z 2017 r., a w ub.r. podpisano umowę na drugi, który powstać ma na Ochocie w Al. Jerozolimskich. •
Dodaj komentarz