1 marca w Łodzi przy ul. Ogrodowej otwarty został szósty w Polsce Puro Hotel – ze 130 pokojami, restauracją, SPA i… salą kinową. A w kwietniu rusza pierwszy hotel Puro w Warszawie – ze 149 pokojami. Sieć rozważa też wprowadzenie na rynek bardziej ekonomicznej marki, a także wyjście poza granice Polski.
Puro Łódź zlokalizowany jest naprzeciwko centrum handlowo-rozrywkowego Manufaktura z hotelem Vienna House Andel’s i Pałacu Poznańskiego. Wnętrza zaprojektowane są w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Udekorowano je m.in. pracami znanej graficzki Oli Niepsuj. Wyposażone są m.in. w 49-calowe LED smart TV, materace szwedzkiej marki Hilding oraz tablety pozwalające sterować temperaturą i oświetleniem i wykonywać darmowe połączenia krajowe i międzynarodowe.
Standardowe pokoje mają 19 m kw. Oferta gastronomiczna hotelu obejmuje: śniadaniowy BIOtiful Healthy Snack Lab z kanapkami, organicznymi przekąskami, wyborem naparów, herbat smakowych i świeżo wyciskanych soków oraz dużym wspólnym stołem; inspirowaną kuchnią tajską restaurację Miska Gastro Bowls, w której każde danie podawane jest w misce (bowlu); ulokowany na ostatnim, piątym piętrze Spirit Bar z tarasem. Na najwyższym piętrze mieści się też Prisma SPA, oferujące zabiegi wykonywane z użyciem stworzonej na potrzeby sieci Puro linii naturalnych kosmetyków polskiej marki Alba 1913. Hotel dysponuje dwiema salami konferencyjnymi – Popcorn, o powierzchni 100 m kw. z możliwością podziału na dwie mniejsze, oraz Cinema Paradiso, która jest w pełni wyposażoną salą kinową na 26 osób, gdzie wieczorami mogą odbywać się seanse dla gości.
Projekt architektoniczny Puro Łódź przygotowała pracownia ASW Architekci, a wnętrza zostały zaprojektowane przez studio Superfutures z Londynu. Dyrektorem hotelu jest Tomasz Rajkowski, który wcześniej zarządzał łódzkim Qubusem. Spółka Genfer kupiła działkę pod Puro w Łodzi w 2013 r. za blisko 2,5 mln zł. Prace budowlane rozpoczęły się w połowie 2017 r. Obecnie w sieci Puro działa sześć obiektów z blisko 950 pokojami – we Wrocławiu, w Krakowie (dwa), Gdańsku, Poznaniu i Łodzi, a na początku kwietnia ruszyć ma kolejny – w Warszawie. Sieć kupiła już działki pod trzy następne hotele: w Katowicach (250 pokoi), Warszawie na bliskiej Woli (350) i we Wrocławiu (337). Rozważa też wprowadzenie ekonomicznej marki, która mogłaby się rozwijać w mniejszych miastach. •
Puro Łódź zlokalizowany jest naprzeciwko centrum handlowo-rozrywkowego Manufaktura z hotelem Vienna House Andel’s i Pałacu Poznańskiego. Wnętrza zaprojektowane są w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Udekorowano je m.in. pracami znanej graficzki Oli Niepsuj. Wyposażone są m.in. w 49-calowe LED smart TV, materace szwedzkiej marki Hilding oraz tablety pozwalające sterować temperaturą i oświetleniem i wykonywać darmowe połączenia krajowe i międzynarodowe.
Standardowe pokoje mają 19 m kw. Oferta gastronomiczna hotelu obejmuje: śniadaniowy BIOtiful Healthy Snack Lab z kanapkami, organicznymi przekąskami, wyborem naparów, herbat smakowych i świeżo wyciskanych soków oraz dużym wspólnym stołem; inspirowaną kuchnią tajską restaurację Miska Gastro Bowls, w której każde danie podawane jest w misce (bowlu); ulokowany na ostatnim, piątym piętrze Spirit Bar z tarasem. Na najwyższym piętrze mieści się też Prisma SPA, oferujące zabiegi wykonywane z użyciem stworzonej na potrzeby sieci Puro linii naturalnych kosmetyków polskiej marki Alba 1913. Hotel dysponuje dwiema salami konferencyjnymi – Popcorn, o powierzchni 100 m kw. z możliwością podziału na dwie mniejsze, oraz Cinema Paradiso, która jest w pełni wyposażoną salą kinową na 26 osób, gdzie wieczorami mogą odbywać się seanse dla gości.
Projekt architektoniczny Puro Łódź przygotowała pracownia ASW Architekci, a wnętrza zostały zaprojektowane przez studio Superfutures z Londynu. Dyrektorem hotelu jest Tomasz Rajkowski, który wcześniej zarządzał łódzkim Qubusem. Spółka Genfer kupiła działkę pod Puro w Łodzi w 2013 r. za blisko 2,5 mln zł. Prace budowlane rozpoczęły się w połowie 2017 r. Obecnie w sieci Puro działa sześć obiektów z blisko 950 pokojami – we Wrocławiu, w Krakowie (dwa), Gdańsku, Poznaniu i Łodzi, a na początku kwietnia ruszyć ma kolejny – w Warszawie. Sieć kupiła już działki pod trzy następne hotele: w Katowicach (250 pokoi), Warszawie na bliskiej Woli (350) i we Wrocławiu (337). Rozważa też wprowadzenie ekonomicznej marki, która mogłaby się rozwijać w mniejszych miastach. •
Dodaj komentarz