To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze to, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie wokół zagadnień związanych z zarządzaniem hotelową recepcją skupione było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza które odbyło się we wtorek 19 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott.
Podczas seminarium prowadzonego przez Elżbietę Nitsze, dyrektor hotelu Airport Okęcie uczestnicy, hotelarze z całej Polski, doskonalili swoje kompetencje z zakresu m.in. rekrutowania, wynagradzania, organizowania pracy, premiowania i wreszcie motywowania do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
Podczas sesji przedpołudniowej omówiono zagadnienia związane z organizacją lobby i recepcji, zadaniami działów – obsługa gości check-in/check-out, punkt informacyjny, komunikacją, koordynacją bezpieczeństwa (np. obsługa alarmów p.poż.), ilością pracowników, a także predyspozycjami i profilem pracownika, zakresami obowiązków, grafikami pracy i procedurami bezpieczeństwa.
W części po lunchu więcej uwagi poświęcono kwestii rekrutacji, motywowania i systemów premiowych dla pracowników.
Uczestnicy bardzo wysoko w ankietach poszkoleniowych ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność seminarium.
Plan kolejnych szkoleń Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz