Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. W Polsce otwarto wprawdzie tylko dwa nowe – ibisy Styles w Warszawie, ale podpisano umowy na osiem kolejnych, a łącznie w przygotowaniu tylko w Polsce jest 26 projektów. I dobrych wyników można się było spodziewać. Pytania, które wszyscy teraz sobie zadają, nie dotyczą przeszłości, ale przyszłości Orbisu. A sprowadzają się generalnie do tego, kiedy Francuzom uda się skupić brakujące 4 proc. Orbisu. I co się wtedy stanie? – Od czasu przekształcenia struktury Grupy Orbis, w wyniku transakcji w 2015 r., Orbis zyskał pozycję lidera regionu Europy Wschodniej i wciąż rok w rok umacnia swoją pozycję, odnosząc jednocześnie coraz większe sukcesy. Od tego czasu grupa niemal podwoiła liczbę hoteli, wartość przychodów i przyjęła ponaddwukrotnie większą liczbę gości – podsumował Gilles Clavie, prezes Orbis SA, ostatni rok i kilka lat firmy. Wyniki finansowe Rok 2018 był kolejnym rekordowym okresem realizacji wszystkich strategicznych celów, tj. wyników finansowych, rozwoju portfolio hoteli, satystacji gości i zaangażowania pracowników. Pod koniec 2018 r. Accor ogłosił wezwanie do sprzedaży akcji spółki z zamiarem wprowadzenia strategii aktywnego zarządzania aktywami, realizowanej od kilku lat przez Grupę Accor. Ostatecznie Accor powiększył swój udział kapitałowy w Orbisie z 53 do 86 proc. akcji. Piąty rok z rzędu Orbis odnotował bardzo dobre wyniki operacyjne – RevPAR wzrósł w całej grupie kapitałowej o 3,8 proc. do poziomu 190,6 zł. Było to możliwe dzięki znacznemu wzrostowi średniej ceny za pokój o 5,1 proc. w całym regionie. Dobre wyniki operacyjne potwierdza tak [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *