We wtorek 19 lutego w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z tegorocznych seminariów w ramach Akademii Hotelarza. Tematem spotkania była "Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów".
Prowadzący spotkanie Artur Trukawiński, ekspert związany z branżą hotelarską od ponad 25 lat, zarządzającego hotelami w kraju i zagranicą, obiektami niezależnymi i sieciowymi, omówił zagadnienia związane m.in. z tym jak stworzyć rentowną a jednocześnie konkurencyjną ofertę konferencyjną, jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie, przedstawił nowoczesne metody sprzedażowe, zwrócił też uwagę na rolę relacji z klientem, jako ważnego elementu sprzedażowego.
Warsztat zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników, uzyskując w poszkoleniowych ankietach średnią ocenę 5,4 w 6-stoniowej skali.
Kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza już 6 marca, a tematem będzie optymalizacja kosztów w hotelu.
Dodaj komentarz