Kompromisem pomiędzy tradycyjnymi centralami telefonicznymi PABX, a telefonią internetową VoiP są systemy hybrydowe
PBX (private branch exchange) oraz PABX (private automatic branch exchange) są ciągle używane i nadal – pomimo telefonii komórkowej – ważne w hotelach. Nie są to jednak te same urządzenia, co dawniej. Stale unowocześniane pod względem funkcjonalności oraz możliwości programowych są i będą jeszcze przez najbliższych kilka lat rozsądnym i ekonomicznym wyborem dla większości hoteli w Polsce.
Nie damy się!
Wielu specjalistów z branży telekomunikacyjnej jest przekonanych, że w najbliższych latach centrale nie znikną z rynku. Argumenty, które przedstawiają, są ważkie. Największą zaletą systemów PABX jest stabilność oraz pewność co do jakości tych urządzeń. Firma poszukująca systemu abonenckiego może dokonać wyboru spośród polskich producentów, takich jak Slican, Platan i DGT oraz zagranicznych – Panasonic, Alcatel czy Siemens. Z kolei zwolennicy nowocześniejszych rozwiązań, takich jak VoIP i Dect wskazują, że rozmowy telefoniczne są znacznie tańsze. Systemy oferują bardzo wiele dodatkowych usług, np. videofonię.
Niech żyje kompromis
Kompromisem jest instalacja [...]
PBX (private branch exchange) oraz PABX (private automatic branch exchange) są ciągle używane i nadal – pomimo telefonii komórkowej – ważne w hotelach. Nie są to jednak te same urządzenia, co dawniej. Stale unowocześniane pod względem funkcjonalności oraz możliwości programowych są i będą jeszcze przez najbliższych kilka lat rozsądnym i ekonomicznym wyborem dla większości hoteli w Polsce.
Nie damy się!
Wielu specjalistów z branży telekomunikacyjnej jest przekonanych, że w najbliższych latach centrale nie znikną z rynku. Argumenty, które przedstawiają, są ważkie. Największą zaletą systemów PABX jest stabilność oraz pewność co do jakości tych urządzeń. Firma poszukująca systemu abonenckiego może dokonać wyboru spośród polskich producentów, takich jak Slican, Platan i DGT oraz zagranicznych – Panasonic, Alcatel czy Siemens. Z kolei zwolennicy nowocześniejszych rozwiązań, takich jak VoIP i Dect wskazują, że rozmowy telefoniczne są znacznie tańsze. Systemy oferują bardzo wiele dodatkowych usług, np. videofonię.
Niech żyje kompromis
Kompromisem jest instalacja [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz