Maria Zielińska, przez ostatnie dwa lata związana z firmą doradczą Cushman & Wakefield, dołączyła z początkiem tego roku do grupy Louvre Hotels Group, gdzie objęła stanowisko managera ds. rozwoju w Polsce.
Maria Zielińska swoją karierę rozpoczęła w sieci AccorHotels i firmie Sharman Church Chartered Survoyers, przez rok pracowała także w Horwath HTL jako analityk rynku. Przez ostatnie dwa lata związana warszawskim oddziałem Cushman&Wakefield jako starszy analityk rynku hotelowego. Opowiadała za doradztwo inwestycyjne oraz rozwój działalności firmy w Polsce. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze.
Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup hotelowych i turystycznych w Chinach. Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja posiadają ponad 2 500 hoteli w 52 krajach świata. W portfolio sieci znajduje się szeroka gama hoteli, od 1 do 5 gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip, 5 markami sieci Sarovar w Indiach i 4 chińskimi markami: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn.
Louvre Hotels Group jest też jedną z największych sieci w Polsce. W 2018 roku podpisała umowy na zarządzanie pierwszym poza Chinami hotelem pod marką Metropolo, który wkrótce ma zostać otwarty w Krakowie (220 pokoi) oraz dwumarkowym kompleksem Kyriad (również debiutująca marka w Polsce) – Premiere Classe w Katowicach, łącznie z 204 pokojami, a także umowę franczyzową na Golden Tulip w Bystrej k. Bielska-Białej z 77 pokojami i 11 domkami. Stanowisko dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią sieci LHG od połowy 2017 roku piastuje Adam Konieczny, któremu Maria Zielińska będzie bezpośrednio podlegać.
Dodaj komentarz