Postaw na mocny softwer

PMS, czyli z angielskiego Property Management Systems, to nazwa nadana popularnym systemom zarządzającym codzienną pracą hotelu. Wokół nich organizuje się pracę w wielu obiektach.

Wprowadzanie informatyki w hotelu zaczyna się właśnie od instalacji wybranego systemu PMS. Nawet najprostszy system automatycznie zarejestruje gościa, przydzieli mu pokój, wyświetli dostępne pokoje, automatycznie doliczy opłaty za korzystanie z pokoju i innych usług w hotelu. Jednak współczesny PMS nawet w małym hotelu jest znacznie bardziej złożony. Doświadczenia w użytkowaniu coraz bardziej z aawansowanych i stale rozbudowywanych systemów zarządzania hotelami wskazują, że tylko część z ich możliwości jest wykorzystywana w małych obiektach. Dlatego warto kupować tylko to, co jest na prawdę potrzebne. Zadaniem oprogramowania jest ułatwienie pracy personelowi, poprawa zarządzanie hotelem, a przez to także poprawienie obsługi gości, zwiększenie wydajności pracy i ostatecznie zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Integracja systemów hotelo
Wybór właściwego systemu uzależniony jest nie tylko od łatwości obsługi i wielości funkcji, jakie dany system oferuje, ale także aspektów technicznych, takich jak to, czy konkretna aplikacja pozwala na korzystanie z większych plików, czy jednocześnie i wydajnie może pracować na niej wielu użytkowników. Polecanymi platformami operacyjnymi (komunikacyjnymi) najczęściej użytkowanymi w hotelarstwie są Microsoft NT i Novell. Kolejnym elementem tej układanki są – mające podstawowe znaczenie w hotelarstwie – bazy danych, w których rejestruje się wszystkie zdarzenia w historii hotelu (rezerwacje, zamówienia, rachunki, opłaty). Popularną baz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *