Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Autor: Marika Kachelska, Izabela Jaśkowiak
Początek roku to ostatni moment na podsumowanie dotychczasowych działań w hotelu i przygotowanie planu na 2019 r. Warto skorzystać z załączonego do tego wydania „Hotelarza” „Niezbędnika hotelarza. Kalendarium ofert” oraz z poniższych wskazówek, aby w nowym roku zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w swoim obiekcie. Które oferty cieszyły się największym zainteresowaniem wśród gości w zeszłym roku? Jakie są hotelarskie trendy na 2019 r.? Warto znać odpowiedzi na te pytania i odpowiedzieć na oczekiwania gości, czyli m.in. zaplanować tegoroczne oferty specjalne. W badaniu potrzeb warto wspomóc się bezpłatnym narzędziem Google Trends. To dzięki niemu można dowiedzieć się, kiedy w wyszukiwarce poszukiwane są takie frazy, jak np. „wakacje letnie” czy „ferie w górach”. Wiedza na ten temat pozwoli hotelowi na dodanie oferty w odpowiednim czasie, a dzięki temu zwiększenie szans na zapełnienie obiektu. Kiedy w Google wyszukiwana jest fraza „wakacje letnie” Warto również poznać kalendarz wydarzeń lokalnych, które przyciągają gości z Polski i z zagranicy. Polacy coraz chętniej i częściej podróżują. Według GUS, w pierwszym półroczu 2018 r. z noclegów skorzystało 6 proc. więcej turystów w porównaniu z tym okresem w 2017 r. A ponieważ podróżowanie jest coraz łatwiejsze, coraz więcej osób decyduje się na odpoczynek poza sezonami. Badanie Vacation Club pokazało, że polskie obiekty zlokalizowane nad morzem zanotowały jesienią [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *