29 listopada w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się trzynaste i ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu praktycznego zastosowania revenue management.
Szkolenie prowadził Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce, w 2015 r. uhonorowany tytułem Hotelarza Roku w kategorii Revenue Manager. Szkolenie odbywało się w formie praktycznej z pracą na laptopach, a uczestnicy na przykładach ćwiczyli stosowanie wskaźników stosowanych w zarządzaniu przychodami, metody optymalizacji, prognozowanie. Kwestie zarządzania ceną w hotelu były omawiane na konkretnych studiach przypadków. Sponsorem szkolenia była Mlekovita. Kolejne szkolenia w Akademii Hotelarza zaczną się od lutego. Na stronie www.akademiahotelarza. com będzie można znaleźć informacje o szkoleniach planowanych na I półrocze 2019.
Szkolenie prowadził Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce, w 2015 r. uhonorowany tytułem Hotelarza Roku w kategorii Revenue Manager. Szkolenie odbywało się w formie praktycznej z pracą na laptopach, a uczestnicy na przykładach ćwiczyli stosowanie wskaźników stosowanych w zarządzaniu przychodami, metody optymalizacji, prognozowanie. Kwestie zarządzania ceną w hotelu były omawiane na konkretnych studiach przypadków. Sponsorem szkolenia była Mlekovita. Kolejne szkolenia w Akademii Hotelarza zaczną się od lutego. Na stronie www.akademiahotelarza. com będzie można znaleźć informacje o szkoleniach planowanych na I półrocze 2019.
Dodaj komentarz