Tylko niewiele z licznych technologii informatycznych umożliwia hotelom orazrestauracjom osiąganie maksymalnych zysków przy minimalnych inwestycjach. Niestety, bardzo często wysoka jakość pociąga za sobą wysoką ceną.
Dostawców urządzeń oraz rozwiązań informatycznych dla hoteli przybywa z każdym rokiem. Niemniej jednak – z powodu złożoności biznesu hotelowego – ocena potrzeb, a także ostateczny wybór konkretnych rozwiązań są bardzo trudne, nawet dla doświadczonych hotelarzy.
Kupuj tylko to, czego potrzebujesz!
Każdy rozsądny hotelarz, zanim zdecyduje o zakupie technologii, powinien ocenić, jakie są jego rzeczywiste potrzeby. Nie należy przy tym mieszać dwóch pojęć: to, czego chcę, nie zawsze jest tym samym, czego potrzebuje hotel. Życie boleśnie weryfikuje tego rodzaju „chciejstwo”. Wiele technologicznych fajerwerków może i spektakularnie wygląda, ale na niewiele się przydaje. Firmy-dostawcy chętnie obudowują swoje produkty takimi dodatkami, które mają świadczyć o technologicznym zaawansowaniu produktu oraz uzasadniać jego wyższą cenę i – ostatecznie – skutecznie przekonać do zakupu. Tylko [...]
Dostawców urządzeń oraz rozwiązań informatycznych dla hoteli przybywa z każdym rokiem. Niemniej jednak – z powodu złożoności biznesu hotelowego – ocena potrzeb, a także ostateczny wybór konkretnych rozwiązań są bardzo trudne, nawet dla doświadczonych hotelarzy.
Kupuj tylko to, czego potrzebujesz!
Każdy rozsądny hotelarz, zanim zdecyduje o zakupie technologii, powinien ocenić, jakie są jego rzeczywiste potrzeby. Nie należy przy tym mieszać dwóch pojęć: to, czego chcę, nie zawsze jest tym samym, czego potrzebuje hotel. Życie boleśnie weryfikuje tego rodzaju „chciejstwo”. Wiele technologicznych fajerwerków może i spektakularnie wygląda, ale na niewiele się przydaje. Firmy-dostawcy chętnie obudowują swoje produkty takimi dodatkami, które mają świadczyć o technologicznym zaawansowaniu produktu oraz uzasadniać jego wyższą cenę i – ostatecznie – skutecznie przekonać do zakupu. Tylko [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz