Katarzyna Majewska-Pelc ze Zdrojowej Invest & Hotels zdobyła tytuł Revenue Managera Roku w konkursie Hotelarze Roku 2018. Po raz pierwszy w 5-letniej historii konkursu po głosowaniu blisko 30-osobowej Kapituły w tej kategorii wyłoniono dwóch zwycięzców, obok Katarzyny Majewskiej-Pelc wygrał również Krzysztof Bronk z Orbisu.
Katarzyna Majewska-Pelc od ponad trzech lat związana z siecią Zdrojowa Hotels udowodniła, że revenue management jest podstawą sukcesu każdego hotelu. Dzięki zastosowaniu wyselekcjonowanych narzędzi oraz trafności podejmowanych decyzji udało się jej znacząco polepszyć wyniki całej sieci. Zarządzanie ceną w tym wypadku nie dotyczy tylko pokoi hotelowych, ale też części gastronomicznej i innych. Wsparła spółkę w procesie wprowadzania nowych narzędzi oraz testowania niestandardowych rozwiązań revenue. Innowacyjność, kreatywność i skłonność do ryzyka to cechy, dzięki którym zdobyła tytuł Revenue Managera Roku.
Przed Zdrojową Katarzyna Majewska-Pelc przez trzy lata pracowała jako revenue & reservations manager w Radisson Blu Sobieski Hotel. Wcześniej związana była z działami sprzedaży hoteli Hilton Warszawa i Holiday Inn (obecny Mercure) Warszawa.
Dodaj komentarz