Krzysztof Bronk, pełniący obowiązki dyrektora ds. przychodów w Orbis SA, zdobył tytuł Revenue Managera Roku w konkursie Hotelarze Roku 2018. Po raz pierwszy w 5-letniej historii konkursu po głosowaniu blisko 30-osobowej Kapituły, w tej kategorii wyłoniono dwóch zwycięzców, obok Krzysztofa Bronka wygrała również Katarzyna Majewska-Pelc ze Zdrojowej Invest & Hotels.
Krzysztof Bronk pracuje w Grupie Hotelowej Orbis S.A. od dziesięciu lat i z sukcesami zarządza przychodami w hotelach Orbis. Jego osiągnięcia z ostatniego roku to zwiększenie konkurencyjności Orbis poprzez działania w ramach Pricing Power Program tj. zwiększenie skuteczności Orbisu w zarządzaniu ceną i jej wzrostem względem konkurencji:
1) wprowadzenie Nowej Architektury Cen (New Pricing Architecture) – rewizja całej struktury cen publikowanych dla wszystkich hoteli w sieci Orbis (własne, zarządzane i franczyza)
2) wdrożenie nowego narzędzia do optymalizacji cen korporacyjnych dla 30 najważniejszych hoteli w sieci (pod względem przychodów z segmentu korporacyjnego)
3) stworzenie funkcji Pricing Manager Eastern Europe – nowe stanowisko w Orbis, stworzenie głównych celów i zadań oraz zdefiniowanie projektów pricingowych.
Jest też członkiem tzw. Shadow Committee – zespołu osób, które stanowią grupę doradczą dla prezesa spółki. Dodatkowo pracuje jako szkoleniowiec w Akademii Accor.
Jako revenue manager swoją karierę rozpoczął w hotelach Orbisu na północy Polski (Gdynia oraz Mercure Gdańsk Stare Miasto), a następnie awansował na pozycję regional revenue managera w Biurze Zarządu spółki i był odpowiedzialny za rozmaite rynki: region południowy, hotele non-equipped midscale w całej Polsce, zarządzał zespołem jako lider na rynku warszawskim. W 2016 roku został zastępca dyrektora ds. zarządzania przychodami - Europa Wschodnia, a w tym roku zaczął pełnić obowiązki dyrektora ds. zarządzania przychodami sieci Orbis.
Dodaj komentarz