Autor: Piotr Kasperczak
Piotr Kasperczak
Autor pełni obowiązki redaktora naczelnego „Rynku Turystycznego”
Newslettery są przede wszystkim domeną serwisów informacyjnych. Ich zalety zaczynają doceniać także przedstawiciele branży hotelarskiej i turystycznej
Codziennie każdy z nas znajduje w swoim programie pocztowym e-maile z nowościami – aktualnymi wydarzeniami, nową promocją sklepuinternetowego czy ofertą last minute biura podróży. Większość tychelektronicznych listów otrzymujemy za naszą zgodą i wiedzą, są jednak i takie, które znalazły się w naszej skrzynce nieproszone
Jeśli nie wypełnialiśmy specjalnego formularza zgłoszeniowego na którejś z oglądanych stron www, jeśli nie braliśmy ostatnio udziału w konkursie i nie głosowaliśmy w ankiecie, co wiązałoby się z wpisaniem naszego adresu e-mail do formularza, możemy być niemal pewni, że e-mail, który właśnie otrzymaliśmy, to spam (istnieje jeszcze taka możliwość, że ktoś ze znajomych wpisał nasz adres e-mail na listę subskrypcyjną). W świetle obowiązujących przepisów internauta musi wyrazić zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości drogą elektroniczną lub sam poprosić o to, by serwis przesyłał na jego skrzynkę żądane informacje.
Podsta [...]
Autor pełni obowiązki redaktora naczelnego „Rynku Turystycznego”
Newslettery są przede wszystkim domeną serwisów informacyjnych. Ich zalety zaczynają doceniać także przedstawiciele branży hotelarskiej i turystycznej
Codziennie każdy z nas znajduje w swoim programie pocztowym e-maile z nowościami – aktualnymi wydarzeniami, nową promocją sklepuinternetowego czy ofertą last minute biura podróży. Większość tychelektronicznych listów otrzymujemy za naszą zgodą i wiedzą, są jednak i takie, które znalazły się w naszej skrzynce nieproszone
Jeśli nie wypełnialiśmy specjalnego formularza zgłoszeniowego na którejś z oglądanych stron www, jeśli nie braliśmy ostatnio udziału w konkursie i nie głosowaliśmy w ankiecie, co wiązałoby się z wpisaniem naszego adresu e-mail do formularza, możemy być niemal pewni, że e-mail, który właśnie otrzymaliśmy, to spam (istnieje jeszcze taka możliwość, że ktoś ze znajomych wpisał nasz adres e-mail na listę subskrypcyjną). W świetle obowiązujących przepisów internauta musi wyrazić zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości drogą elektroniczną lub sam poprosić o to, by serwis przesyłał na jego skrzynkę żądane informacje.
Podsta [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz