Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest właścicielem firmy HOTELON świadczącej
usługi w zakresie hotel project managment. Twórca i realizator projektu budowy sieci hoteli tranzytowych IDEAL; ekspert Instytutu Turystyki; akredytowany przez PARP do świadczenia usług w zakresie działania 2.
Przyczyną odmowy kredytu często nie jest złe zdefiniowanie projektu, ani słabe zabezpieczenie proponowane przez potencjalnego kredytobiorcę. Bank rozpatrując wniosek kredytowy ocenia sytuację zewnętrzną, która może oddziaływać na projekt.
Najczęściej pierwszą reakcją na negatywną decyzję kredytową banku dotyczącą sfinansowania projektu inwestycyjnego jest zaskoczenie, a często wręcz oburzenie wnioskodawcy. Projektodawcy sądzą, że skoro włożyli tak wiele pracy i wysiłku w zdefiniowanie projektu, to bank nie ma wyjścia i musi udzielić kredytu.
A tu takie zaskoczenie! Ta „potwarz” często tłumaczona jest przez potencjalnych kredytobiorców ignorancją lub arogancją banku.
A jednak odmowa daje do myślenia
Nie do koń [...]
Autor jest właścicielem firmy HOTELON świadczącej
usługi w zakresie hotel project managment. Twórca i realizator projektu budowy sieci hoteli tranzytowych IDEAL; ekspert Instytutu Turystyki; akredytowany przez PARP do świadczenia usług w zakresie działania 2.
Przyczyną odmowy kredytu często nie jest złe zdefiniowanie projektu, ani słabe zabezpieczenie proponowane przez potencjalnego kredytobiorcę. Bank rozpatrując wniosek kredytowy ocenia sytuację zewnętrzną, która może oddziaływać na projekt.
Najczęściej pierwszą reakcją na negatywną decyzję kredytową banku dotyczącą sfinansowania projektu inwestycyjnego jest zaskoczenie, a często wręcz oburzenie wnioskodawcy. Projektodawcy sądzą, że skoro włożyli tak wiele pracy i wysiłku w zdefiniowanie projektu, to bank nie ma wyjścia i musi udzielić kredytu.
A tu takie zaskoczenie! Ta „potwarz” często tłumaczona jest przez potencjalnych kredytobiorców ignorancją lub arogancją banku.
A jednak odmowa daje do myślenia
Nie do koń [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz