„Wierzymy, że każda podróż jest okazją do odkrycia czegoś nowego” – to motto marki Renaissance należącej do sieci Marriott International. Motto to doskonale oddaje charakter należących do niej hoteli. Każdy ze 160 obiektów na świecie łączą wyznaczone przez sieć standardy, ale wyróżniają lokalny styl, inspiracje, kultura i sztuka, które miały wpływ na ich architekturę i wnętrza. Również Renaissance Warsaw Airport oferuje wiele do odkrycia.
Charakter hotelu odwołuje się stylistycznie do modernizmu lat 30. i lat 60. Budując wątki stylistyczne, zaczerpnięto w szczególności z dorobku polskiego wzornictwa, sztuki i grafiki z tych okresów. Tematy reklam, plakatu, polskiej szkoły filmowej były inspiracją dla architektów tworzących wnętrza zarówno pokoi, jak i części wspólnych. Marka Renaissance reprezentuje luksus i poziom pięciu gwiazdek w zupełnie nowy, niestandardowy sposób.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz