Autor: Ireneusz Chomentowski, manager hotelu
Bielizna hotelowa w pokojach, w restauracji czy SPA to dla gości hoteli skojarzenie z czystością i jakością. Jest jedną z zasadniczych kwestii wpływających na ocenę hotelu. Dobra jakość tekstyliów to dobre pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju hotelowego i w konsekwencji pozytywny odbiór obiektu, załogi w nim pracującej i gospodarza. To przekonanie, że inne elementy usługi hotelowej też będą na oczekiwanym dobrym poziomie.
Zleasingiem bielizny hotelowej zetknąłem się w czasie mojej wcześniejszej, wieloletniej pracy za granicą. Taki rodzaj eksploatacji bielizny wynikał przede wszystkim z wygody i oszczędności. Inwestor na etapie wyposażania nowego hotelu nie musi przeznaczać żadnej kwoty na zakup tekstyliów, a są to, w zależności od wielkości obiektu, czasami niemałe sumy. Często pod koniec procesu inwestycyjnego brakuje budżetu na inne niezbędne elementy wyposażenia, więc środki wynikające z decyzji o niekupowaniu bielizny, lecz jej leasingowaniu, można przeznaczyć na inne potrzeby.
Uproszczenie procedur
Dodatkowo decyzja ta upraszcza kilka procedur. Hotel nie musi poszukiwać pralni i martwić się o jakość usług pralniczych, bo firma – w naszym przypadku Blycolin – bierze na siebie wybór pralni i odpowiada przed hotelem za jakość tej usług [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz