Travelist przyznał certyfikaty po raz drugi

Travelist – jeden z największych polskich serwisów do rezerwacji pobytów w hotelach w najlepszych na rynku cenach – po raz drugi przyznał certyfikaty Travelist Quality Star. Hotele otrzymały je za odpowiedni poziom oferowanych usług oraz obsługi gości. W edycji 2018 tytułem wyróżniono 37 obiektów, 15 z nich otrzymało wyróżnienie po raz drugi.



Certyfikatem Travelist Quality Star wyróżnione zostały wyselekcjonowane obiekty, które cieszą się największą popularnością wśród gości, są najlepiej przez nich oceniane, a także wyróżniają się na tle innych poziomem obsługi oraz oferowanych usług. W procesie oceny, tak jak w roku ubiegłym, oprócz popularności pod uwagę brane były przede wszystkim autentyczne opinie gości, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony www.travelist.pl, oraz sukcesywne rozwijanie i umacnianie partnerstwa biznesowego na linii serwis – hotel.

Działający od sześciu lat klub Travelist niemal od początku swojej działalności utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku usług e-hotelowych. – Certyfikaty Travelist Quality Star spotkały się z bardzo dobrym odbiorem po zeszłorocznej edycji, dlatego też chcemy, by to wyróżnienie na stałe wpisało się w nasze działania. Wiemy od naszych partnerów, że pomagają im one w zdobywaniu nowych klientów, a to jest jeden z najważniejszych obszarów naszej współpracy z hotelami i hotelarzami – mówi Agata Arciszewska, dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią.

W edycji 2017 certyfikaty Travelist Quality Star otrzymały 32 obiekty. W tegorocznej edycji 2018 pozycji na liście nagrodzonych jest 37, przy czym 15 obiektów otrzymało wyróżnienia drugi rok z rzędu. Travelist zapewnia hotelom możliwość unikatowej promocji w kanałach internetowych oraz w telewizji, co pozwala hotelom na dodatkowe dotarcie z ich ofertą do wyselekcjonowanego segmentu 3,5 mln osób zainteresowanych podróżami. Ponadto Travelist zapewnia hotelom wsparcie w sprzedaży pakietów specjalnych oraz wyprzedaży terminów z niskim obłożeniem.

Obecnie Travelist współpracuje z tysiącem wyselekcjonowanych hoteli. W 2018 r. użytkownicy Travelist dokonali w nich 190 tys. rezerwacji. – Każdy hotel otrzymuje od nas specjalnego opiekuna, który zna regionalny rynek hotelowy i jest bardzo dobrze zorientowany w strategii konkurencyjnych obiektów – przekonuje Agata Arciszewska. – Dzięki temu szyjemy strategie promocji pod aktualne potrzeby hoteli, a naszym użytkownikom dajemy impuls do wyjazdu. Jednocześnie pokazujemy im opcje i możliwości rezerwacji hoteli i ofert, do których nie planowali jechać. To nas odróżnia od portali typowo rezerwacyjnych, jak np. booking.com.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *