Travelist – jeden z największych polskich serwisów do rezerwacji pobytów w hotelach w najlepszych na rynku cenach – po raz drugi przyznał certyfikaty Travelist Quality Star. Hotele otrzymały je za odpowiedni poziom oferowanych usług oraz obsługi gości. W edycji 2018 tytułem wyróżniono 37 obiektów, 15 z nich otrzymało wyróżnienie po raz drugi.
Certyfikatem Travelist Quality Star wyróżnione zostały wyselekcjonowane obiekty, które cieszą się największą popularnością wśród gości, są najlepiej przez nich oceniane, a także wyróżniają się na tle innych poziomem obsługi oraz oferowanych usług. W procesie oceny, tak jak w roku ubiegłym, oprócz popularności pod uwagę brane były przede wszystkim autentyczne opinie gości, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony www.travelist.pl, oraz sukcesywne rozwijanie i umacnianie partnerstwa biznesowego na linii serwis – hotel.
Działający od sześciu lat klub Travelist niemal od początku swojej działalności utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku usług e-hotelowych. – Certyfikaty Travelist Quality Star spotkały się z bardzo dobrym odbiorem po zeszłorocznej edycji, dlatego też chcemy, by to wyróżnienie na stałe wpisało się w nasze działania. Wiemy od naszych partnerów, że pomagają im one w zdobywaniu nowych klientów, a to jest jeden z najważniejszych obszarów naszej współpracy z hotelami i hotelarzami – mówi Agata Arciszewska, dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią.
W edycji 2017 certyfikaty Travelist Quality Star otrzymały 32 obiekty. W tegorocznej edycji 2018 pozycji na liście nagrodzonych jest 37, przy czym 15 obiektów otrzymało wyróżnienia drugi rok z rzędu. Travelist zapewnia hotelom możliwość unikatowej promocji w kanałach internetowych oraz w telewizji, co pozwala hotelom na dodatkowe dotarcie z ich ofertą do wyselekcjonowanego segmentu 3,5 mln osób zainteresowanych podróżami. Ponadto Travelist zapewnia hotelom wsparcie w sprzedaży pakietów specjalnych oraz wyprzedaży terminów z niskim obłożeniem.
Obecnie Travelist współpracuje z tysiącem wyselekcjonowanych hoteli. W 2018 r. użytkownicy Travelist dokonali w nich 190 tys. rezerwacji. – Każdy hotel otrzymuje od nas specjalnego opiekuna, który zna regionalny rynek hotelowy i jest bardzo dobrze zorientowany w strategii konkurencyjnych obiektów – przekonuje Agata Arciszewska. – Dzięki temu szyjemy strategie promocji pod aktualne potrzeby hoteli, a naszym użytkownikom dajemy impuls do wyjazdu. Jednocześnie pokazujemy im opcje i możliwości rezerwacji hoteli i ofert, do których nie planowali jechać. To nas odróżnia od portali typowo rezerwacyjnych, jak np. booking.com.
Certyfikatem Travelist Quality Star wyróżnione zostały wyselekcjonowane obiekty, które cieszą się największą popularnością wśród gości, są najlepiej przez nich oceniane, a także wyróżniają się na tle innych poziomem obsługi oraz oferowanych usług. W procesie oceny, tak jak w roku ubiegłym, oprócz popularności pod uwagę brane były przede wszystkim autentyczne opinie gości, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony www.travelist.pl, oraz sukcesywne rozwijanie i umacnianie partnerstwa biznesowego na linii serwis – hotel.
Działający od sześciu lat klub Travelist niemal od początku swojej działalności utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku usług e-hotelowych. – Certyfikaty Travelist Quality Star spotkały się z bardzo dobrym odbiorem po zeszłorocznej edycji, dlatego też chcemy, by to wyróżnienie na stałe wpisało się w nasze działania. Wiemy od naszych partnerów, że pomagają im one w zdobywaniu nowych klientów, a to jest jeden z najważniejszych obszarów naszej współpracy z hotelami i hotelarzami – mówi Agata Arciszewska, dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią.
W edycji 2017 certyfikaty Travelist Quality Star otrzymały 32 obiekty. W tegorocznej edycji 2018 pozycji na liście nagrodzonych jest 37, przy czym 15 obiektów otrzymało wyróżnienia drugi rok z rzędu. Travelist zapewnia hotelom możliwość unikatowej promocji w kanałach internetowych oraz w telewizji, co pozwala hotelom na dodatkowe dotarcie z ich ofertą do wyselekcjonowanego segmentu 3,5 mln osób zainteresowanych podróżami. Ponadto Travelist zapewnia hotelom wsparcie w sprzedaży pakietów specjalnych oraz wyprzedaży terminów z niskim obłożeniem.
Obecnie Travelist współpracuje z tysiącem wyselekcjonowanych hoteli. W 2018 r. użytkownicy Travelist dokonali w nich 190 tys. rezerwacji. – Każdy hotel otrzymuje od nas specjalnego opiekuna, który zna regionalny rynek hotelowy i jest bardzo dobrze zorientowany w strategii konkurencyjnych obiektów – przekonuje Agata Arciszewska. – Dzięki temu szyjemy strategie promocji pod aktualne potrzeby hoteli, a naszym użytkownikom dajemy impuls do wyjazdu. Jednocześnie pokazujemy im opcje i możliwości rezerwacji hoteli i ofert, do których nie planowali jechać. To nas odróżnia od portali typowo rezerwacyjnych, jak np. booking.com.
Dodaj komentarz