Zyskowna gastronomia hotelowa

Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej to temat, który poruszany był podczas kolejnego już w tym roku szkolenia dla profesjonalistów organizowanego przez Akademię Hotelarza. Poprowadził je Andrzej Przeniosło, a odbyło się 21 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warszawa.

Menu engineering i praktyczne zastosowanie tej metody w przypadku analizy popytu i zyskowności wszystkich pozycji menu oraz ustalenie praktycznej ceny sprzedaży, to główne zagadnienia szkolenia Akademii Hotelarza dla managerów hoteli i restauracji. Prowadzący je Andrzej Przeniosło szczegółowo wyjaśniał jak prawidłowo układać budżet gastronomii, obliczać food cost, beverage cost oraz average check, jakie powinny być prawidłowe wskaźniki i jakie mogą być przyczyny nieprawidłowości. Uczestnicy szkolenia mieli także możliwość nauczyć się w jaki sposób ewidencjonować i jak analizować sprzedaż, skutecznie kontrolować popyt oraz w jaki sposób wykorzystać informacje dotyczące najlepiej i najgorzej sprzedających się pozycji w menu. Nie zabrakło także szczegółowej, praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem departamentu hotelowej gastronomii, motywowania pracowników oraz kontrolingu. Po raz kolejny szkolenie Akademii Hotelarza było potężną dawką praktycznej, sprawdzonej wiedzy, którą managerowie mogą wykorzystać w zarządzaniu hotelami.

Prowadzący szkolenie Andrzej Przeniosło jest prezesem zarządu Hhotelu Nosselia i posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe. Swoją karierę związał z hotelarstwem i gastronomią, przechodząc przez wszystkie szczeble hierarchii hotelowej. Był m.in. dyrektorem generalnym hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który pod jego rządami zdobył prestiżową nagrodę Hotel Success Awards.

Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 10 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej – miesięczniku Hotelarz. Eksperckie szkolenia Akademii Hotelarza prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy. Dzięki temu uznawane są za najlepsze w branży, a dedykowane są właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli. Uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego. Najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza „Revenue management – poziom średniozaawansowany” odbędzie się już 29 listopada br. Poprowadzi je Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group. Więcej informacji: https://akademia-hotelarza.pl/


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *