Autor: Piotr Żabowski-Żychowicz, Werner & Mertz Professional
Wymagania i oczekiwania dotyczące hotelowego prania są bardzo wysokie. Nieskazitelna biel ręczników i pościeli ma tu kluczowe znaczenie. Czystość tekstyliów jest jednym z głównych nośników reputacji i wizerunku hotelu. Warto więc mądrze inwestować w detergenty do prania.
W hotelu najlepsze rezultaty czyszczenia i higieny muszą iść w parze z kontrolą zużycia energii, wody i środków chemicznych, dlatego zrównoważenie skuteczności produktów z optymalizacją kosztów i bezpieczeństwem procesów jest podstawowym wymogiem przy wyborze. Aspekt, który coraz częściej jest oceniany i brany pod uwagę, to dbałość produktów o środowisko (w jaki sposób są wytwarzane, czy są produkowane ze składników naturalnych itd.). Nie mniej istotne są również niskie stężenia robocze produktów oraz skuteczność ich działania w niskich temperaturach, co m.in. wiąże się z oszczędnością energii do podgrzania wody.
do usuwania zabrudzeń
W pralni hotelowej trzeba mieć wszystkie produkty, które służą do usuwania typowych zabrudzeń, począwszy od zestawu odplamiaczy do plam pochodzenia organicznego i nieorganicznego, a na zestawie płynnych środków do prania skończywszy. Dlaczego płynnych? Ponieważ działają one dużo bardziej kompleksowo niż pro [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz