Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła stworzenie dwóch butikowych marek – Sadie Hotel w segmencie upscale i Aiden Hotel w segmencie upper midscale. Marki te mają zaoferować hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów.
Wyrazisty charakter hoteli pod markami Sadie i Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu, począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. – Sadie i Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Zaoferują one niezależnym hotelarzom możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikatowy sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, „gotowy pod klucz” i indywidualny program projektowania oraz renowacji.
Nowe marki chcą kreatywnie wykorzystać przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją, umożliwiającą zameldowanie. Każdy hotel będzie miał dostęp do globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz systemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy revenue managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych.
Wraz z wprowadzeniem na rynek marek Sadie i Aiden portfolio sieci Best Western Hotels & Resorts zwiększyło się do 13 brandów. Poza podstawową – Best Western i jej wyższymi odmianami Plus i Premier, w ostatnich latach wprowadzono kilka opartych na niej soft brandów, jak BW Premiere Collection by Best Western, BW Signature Collection by Best Western, Executive Residency by Best Western, linię Sure Stay – z wersją Plus i Collection oraz skierowane do millenialsów z różnych segmentów: Vib i Glo. •
Wyrazisty charakter hoteli pod markami Sadie i Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu, począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. – Sadie i Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Zaoferują one niezależnym hotelarzom możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikatowy sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, „gotowy pod klucz” i indywidualny program projektowania oraz renowacji.
Nowe marki chcą kreatywnie wykorzystać przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją, umożliwiającą zameldowanie. Każdy hotel będzie miał dostęp do globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz systemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy revenue managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych.
Wraz z wprowadzeniem na rynek marek Sadie i Aiden portfolio sieci Best Western Hotels & Resorts zwiększyło się do 13 brandów. Poza podstawową – Best Western i jej wyższymi odmianami Plus i Premier, w ostatnich latach wprowadzono kilka opartych na niej soft brandów, jak BW Premiere Collection by Best Western, BW Signature Collection by Best Western, Executive Residency by Best Western, linię Sure Stay – z wersją Plus i Collection oraz skierowane do millenialsów z różnych segmentów: Vib i Glo. •
Dodaj komentarz