Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Jak to zrobić skutecznie, dyskutowaliśmy podczas seminarium Akademii Hotelarza, które odbyło się w hotelu Sopot Marriott Resort & Spa.
Nasi eksperci - Blanka Retmańska-Man i Artur Trukawiński, omówili m.in. zagadnienia związane z najskuteczniejszymi systemami motywacyjnymi, budową systemu prowizyjnego, skutecznym delegowaniem zadań i systemami raportowania, a także z tworzeniem realnych założeń budżetowych.
W zgodnej opinii uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a użyteczność przekazanej wiedzy została oceniona na 5,6 w 6-stopnioej skali.
Plan kolejnych seminariów Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz