W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone możliwościom związanym z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu.
Podczas seminarium prowadzonego przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-Commerce w Satoria Group uczestnicy przećwiczyli m.in.tematy związane z:
- komponentami Revenue Management oraz historią tej praktyki biznesowej
- kulturaą Revenue management-u, miejsca i jej roli w zależności od organizacji
- segmentacji rynkowej
- prognozowaniem - rodzajami prognoz w zależności od celu
- strategii zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
- pricing -od strategii do taktyki
- rolą digital marketingu w zarządzaniu przychodami
- zarządzaniem dostępnością hotelu
- analizą pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
- narzędziami do revenue management-u i dystrybucji
Dodaj komentarz