Autor: Anita Bajdalska
Ludzie odwiedzają SPA z różnych powodów. Nie zawsze jest to jedynie konieczność zadbania o siebie i chęć poprawy wyglądu. Niekiedy są to potrzeby społeczne, takie jak kontakt z drugim człowiekiem. Co jeszcze decyduje o tym, że goście korzystają z relaksu w tym hotelowym departamencie?
S tereotypem jest przekonanie, że ludzie odwiedzają hotelowe SPA wyłącznie w celu zadbania o zdrowie i urodę. Czy jednak na pewno jest to jedyny motyw? Sama potrzeba dbałości o wygląd zewnętrzny nie jest jedyną przesłanką decyzji o przekroczeniu progu SPA w hotelu. Chcąc spróbować odpowiedzieć na pytanie, jakie motywy decydują o tym, że goście chcą z tych usług skorzystać, należy potraktować sprawę wielopłaszczyznowo. Niewątpliwie powodem jest potrzeba atrakcyjnego wyglądu i relaksu. Panie nie mają kłopotu z tym, żeby skorzystać ze SPA w każdym miejscu. Panowie również czują się w hotelowym SPA coraz bardziej pewnie i nieskrępowanie, co przekłada się na faktyczne zainteresowanie usługami takich obiektów. W swoim miejscu zamieszkania nie zawsze z nich korzystają, ale w hotelu – z dala od domu – czują się bardziej swobodnie.
Potrzeba relaksu i regeneracji
Motywy, dla których goście odwiedzają hotelowe SPA, w dużej mierze uzależnione są od powodu i czasu pobytu w hotelu. Przebywający w kurortach mogą mieć inne preferencje niż np. grupy konferencyjne w hotel [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz