Autor: Rafał Błażejewicz, Polflor
Podłogi w hotelach kojarzą się przede wszystkim z wykładziną dywanową. Jednak współpracując z inwestorami, oglądając zdjęcia wnętrz hotelowych i odwiedzając architektów, można zauważyć pewne zmiany. Coraz śmielej zaczynają oni korzystać płytek i paneli winylowych LVT (Luxury Vinyl Tiles).
Zdecydowanie w hotelach wykładzina dywanowa to podstawa, żeby jednak była długotrwałą inwestycją, musi być naprawdę dobrej jakości. Poza tym pojawia się np. problem przy strefie wejścia do pokoju, najbardziej narażonej na nanoszenie brudu z zewnątrz, oraz przestrzeni przy łazience, gdzie mamy do czynienia z wilgocią wynoszoną z łazienki. W obu tych miejscach po krótkim czasie pojawiają się bardzo trwałe zabrudzenia, często trudne do usunięcia. Dlatego obserwuję duże otwarcie branży na nowe rozwiązania podłogowe.
Rodzaj klienta a pokrycie podłogi
Ogólnie ze względu na region, klasę hotelu i właściwości podłogi, obiekty hotelowe można sklasyfikować pod kątem klientów: – klient biznesowy – przyjeżdża wieczorem, wyjeżdża rano, mało brudzi i nie sprawia większych kłopotów, tu sprawdzi się wykładzina dywanowa; – klient wczasowy – kilku-kilkunastodniowe pobyty, zazwyczaj z dziećmi, które rozlewają [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz