Studia podyplomowe z zarządzania sprzedażą w hotelarstwie

W Łodzi powstały pierwsze w Polsce studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą w hotelarstwie. Kierunek został stworzony na Akademii Humanistyczno- Ekonomicznej dzięki współpracy jej Centrum Kształcenia Podyplomowego z aktywnymi hotelarzami oraz przedstawicielami firm dostarczających nowe technologie wspierające sprzedaż.

Opiekunem merytorycznym kierunku została Martyna Mazurek – prezes zarządu Grupy Molo, w której skład wchodzą 3-gwiazdkowy hotel Magellan, Centrum Konferencyjno- Rekreacyjne Molo i hostel Molo. Oprócz niej w kadrze naukowo-dydaktycznej znaleźli się też inni hotelarze z wieloletnim doświadczeniem w branży – Artur Trukawiński (zarządzał m.in. hotelami Holiday Inn Warszawa Józefów, Arłamów, Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, jest trenerem w Akademii Hotelarza), Sandra Fengler (senior sales manager w DoubleTree by Hilton Łódź), Maciej Straus (dyrektor generalny 4-gwiazdkowego hotelu Afrodyta Business & SPA), a także Anna Nowakowska (ekspert rynku MICE), Blanka Retmańska-Man (prezes spółki Idea Profit, wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM) i Joanna Kulesza (revenue specialist w firmie Profitroom). Studia podyplomowe „Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie” zostały stworzone z myślą o wszystkich osobach związanych z branżą hotelarską oraz przedstawicielach innych sektorów, którzy chcą wyspecjalizować się w nowej dziedzinie. Studia mają charakter niestacjonarny, zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele co dwa tygodnie. Organizatorem kształcenia jest Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE w Łodzi. Na nowy kierunek mogą aplikować kandydaci mający wykształcenie wyższe I lub II stopnia. Czesne wynosi 5 tys. zł za dwa semestry. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *