Polish Prestige Hotels zmienia się w Harmony Polish Hotels

Grupa Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Po ubiegłorocznym połączeniu z siecią Heritage Hotels Poland będzie teraz funkcjonowała na rynku jako Harmony Polish Hotels.

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels wiosną ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą. Obecnie Harmony Polish Hotels to największe konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować nowe otwarcie oraz współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikaltowe doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo. – Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi prezes zarządu Krzysztof Jędrocha. Przyjęta strategia ma na celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele premium. Zakłada, że silna marka o znakomitej reputacji będzie wsparciem marketingowym dla hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu gości, a tym samym w zwiększaniu rentowności. HPP zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *